Vi er alle forskellige!! {{forumTopicSubject}}
Hej alle på HG
Nu skal dette ikke tages negativt.¨
Men synes når man læser næsten alle stedet herinde er der en debat/diskution (staves) om et eller andet om hvordan man rider hvordan man holder hest ovs!
Men min mening er bare jeg synes det er synd vi hestefolk er sådan vi er alle forskellig menneker med tusindvis forskellige heste!
Der er jo ikke nogen der er bedre eller bedrevidne end andre!
Men der er bare min mening og det er ikke for at tage noget op her synes bare det er synd vi kunne alle hjælpe hinanden bedre ved at snakke sammen i en pæn tone i stedet for at hakke på hinanden men dele hinanden's erfaringer i stedet for på en pæn måde. Vi har alle fejl og vi har alle skulle lære det!
sep 2009
Følger: 43 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 164 Svar: 2.805
Og du har helt ret, HG er meget blevet et sted hvor man ikke kan have forskellige meninger (selvfølgelig er det ikke alle der er sådan, men en del virker sådan)...
HG er ikke hvad det har været...
maj 2012
Følger: 25 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 61 Svar: 846
nov 2011
Følger: 51 Følgere: 53 Heste: 11 Emner: 87 Svar: 761
Er i klar over hvor mage falske /unødige anmeldelser NJDyreredning kører ud til ?
Alene i dag er der 2 eller 3 gange hvor de har totalt spildt deres tid med at køre ud og tilse hestehold, hvor der intet var at komme efter, selv om det hele skulle være totalt galt
Hvis folk tænkte sig lidt om, og ikke lavede alle de unødige anmeldelser ville de kunne bruge deres tid på de virkelige sager, som er rigtig grimme, det andet er spild af tid og recurser .
jan 2008
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 7 Emner: 17 Svar: 60
maj 2012
Følger: 25 Følgere: 22 Heste: 5 Emner: 61 Svar: 846
feb 2013
Følger: 33 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 22
Vi har alle forskellige meninger om vores heste og hvordan de skal behandles osv. Men det der irritere mig mest er dog når folk ikke mener man behandler sin hest ordentligt, fordi man gør det på en anden måde end lige dem(ikke kun heste men i mange andre tilfælde). Den måde man behandler sin hest på er sit eget valg og så skal andre ikke blande sig i det, men kan selvfølgelig komme med råd
Folk tror ofte at de kan ændre andres mening og holdning til tingene og få dem til at gøre som de selv gør og finder rigtigt. Dette gør alle mennesker om man vil eller ej, tror vi er skabt sådan som mennesker (lidt ærgerligt... Og så alligevel da det jo gør at vi har vores egne holdninger og derfor er vidt forskellige)
Men så længe man ikke overtræder nogen lov og gør det man mener er bedst for sine heste er det vel godt nok
(Min mening)
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.847
Det var rigtig stygt på et tidspunkt i forhold til bid vs. bidløst - fordi ingen forstod hinanden tror jeg. Nu er der kommet ro på, efter det er blevet diskuteret, og man har fundet ud af at det ene er lige så godt som det andet - det handler om hvad man er til.
Selvfølgelig sidder der klaphatte til både den ene og den anden side, om hesten er gul eller brun, har dækken eller ej. Men generelt synes jeg tonen er bedre.
Det som jeg synes er mest ærgerligt er, hvis folk ikke kan tage konstruktiv kritik.
Jeg har flere gange oplevet, at der er nogle, som får råd - sagt i en pæn tone, at de tager det personligt, og mener at der bliver angrebet. Hvilket ikke er tilfældet.
Synes faktisk det går begge veje. Man er tilbøjelig til at tingene for personligt, og nogle burde på et skrivekursus.
feb 2013
Følger: 33 Følgere: 34 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 22
Vi er alle forskellige!!