{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

Amigo har hængt sig selv i forbenet. {{forumTopicSubject}}

Jeg var på arbejde da en af pigerne fra stalden pludselig dukker op og siger: Amigo har hængt sig selv i forbenet.
Jeg fik næsten et chok, og måtte ha hende til at gentage det. Ja, han havde hængt sig selv i forbenet.

Efter de havde lukket heste ind, skulle hun ind i lillestald igen. Hendes hest står ved sigen af Amigo, Nadine. Hun bemærker straks at noget var galt. Amigo kom ikke hend som han plejede, og Nadine blev også ved at stå i den anden ende af boksen ved Amigo. Så ser hun at Amigo hænger fast. Han havde benet gennem hønettet, og hang bare der med forbenet. Men det var ikke hans eget hønet, men Nadines.
Hun gik ind, hun måtte have ham fri. Hun var bange for at han ville gå i panik, og ødelægge sig selv. Men han var helt helt rolig. Han begyndte godt nok at røre sig da hun rørte ham, men hun snakkede til ham og han blev rolig igen. Så kunne hun få benet fri.
Bagefter trak hun med ham, og de tjekkede ham og mærkede, så ham gå. Men der var heldigvis intet at se.

Han må have rejs sig i boksen, eller forsøgt på det. Hvor han så har fået benet ind og gribe om Nadines hønet.

Nu er jeg spændt på at se hvordan han har det i morgen. Det er bare et chok når man får det afvide.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amigo har hængt sig selv i forbenet.
Kommentér på:
Amigo har hængt sig selv i forbenet.

Annonce