{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

at sælge brugt sadel/udstyr {{forumTopicSubject}}

ej jeg synes det er svært at sælge udstyr...
det gør ikke så meget med det alm udstyr jeg har til salg men jeg har en wintec pro jump, købt oktober 2011 og en wintec kombi og næsten ikke er brugt til salg. men har faktisk kun fået en seriøs henvendelse og hun bød 2500 for wintec pro jump selvom jeg har sagt min mindste pris var 3300 (ny pris 5900)... tør folk ikke købe brugt længere fordi mange er blevet snydt eller hvordan hænger det sammen?

det her er ikke ment som en salgs annonce men mere som et indlæg for at få afløb for mine frustrationer...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at sælge brugt sadel/udstyr
  • #1   27. okt 2013 Fordi folk ikke gider give så meget for brugt udstyr når der ingen garanti er, oftest kan man finde det på tilbud til samme pris

• #3   27. okt 2013 hvad er en fair pris, min lokale rideudstyrs butik vil give mig 3000 for pro jumpen men kun som tilgode bevis...

• #4   28. okt 2013 tror jeg ville sige ja tak til de 3000 og så er den sadel solgt - men det kommer selvfølgelig an på om du mangler pengene kontant og hvor hurtigt du skal bruge tilgodebeviset

ved godt 3000 lyder af meget at købe udstyr for men hvis man f.eks. mangler dækkener, støvler, ridejakke eller lign. er beløbet rimeligt hurtigt brugt

mvh Ponymor

• #5   28. okt 2013 synes det her oplæg lugter langt væk af annonce...
    det havde været ok hvis det var et overfladisk spørgsmål (fx. er der slet ikke gang i salget længere?)

men alle de oplysninger du skriver gør det til en annonce
    hvilket er imod reglerne

• #6   28. okt 2013 Ej, hold da op Nadia.
    Det er da ikke en annonce - jeg kunne have skrevet samme tekst uden intentioner om "indirekte salg".
    Man skal da kende oplysninger for at kunne give sit besyv med smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.703
    #7   28. okt 2013 Hvis man vil sælge , skal man virkelig tjekke markedet først.
    Og især wintec sadler er svære at komme af med, eftersom markedet er proppet til randen med dem smiley

• #8   28. okt 2013 Astrid. sidst jeg solgte en wintec, synes jeg det gik noget nemmere...hmm bum bum det er vel os en 4-5 år siden og var en isabell werth og dengang var der stor efterspørgsel.
    Men tak for jeres indput, det har givet lidt stof til eftertanke...
    Nadia: det er ikke en annonce, for har en annonce men lavet fordi jeg var lidt fustreret... hvis du kigger på min profil så har jeg VIP og annoncer så det har ikke været for at sparer penge og undgå at at have en VIP konto...

• #9   28. okt 2013 Isabell werth er også rimelig nem og sælge hvis prisen er rigtig..

Men jah grunden til du har svært er nok fordi du vil have for mange penge.. wintec kan fåes til rimelig billige penge brugt og vil ikke betale over 3000 kr for en wintec som er brugt ud ovr hvis det en isabell werth..

kan fortælle jeg jeg købte sidste år en isabell werth for kun 3300 kr og den var med 1½ års garenti tilbage på og jah næsten ikke brugt og det var med fuld udstyrspakke til.. bare for at lige give et eksempel.. =)

Kommentér på:
at sælge brugt sadel/udstyr

Annonce