{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Faldt af? {{forumTopicSubject}}

Hvor mange gange er i faldt af?
Hvordan skete det første gang?
hvad var den væreste gang?

Min første og værste gang skete på en af ponyerne fra min fritidsklub, jeg havde kæmpet meget med den pony jeg red og da vi blev spurgt om vi skulle galopere tog jeg chancen, men da jeg havde taget en halv rundte begyndte ponyen og sætte farten op jeg prøvede selvfølgelig og stoppe den men det endte med at den begyndte at hoppe fra sider t´side og da den kastede sig ud i en lang række bukkespring fløj jeg ud over halsen det eneste jeg så var hovene der kom hen mod mig jeg lukkede bare øjnene og da jeg åbnede ígen kunne jeg ikk få vejret, det gik dog hurtigt over men vi fandt senere ud af at jeg havde fået tryket 3 ribben, avavavaav ikk så fedt;(
nu har jeg efterhånden faldet af 3 gange ingen af gange har jeg været særlig heldig, de 2 andre gannge fik jeg hjernerystelse:( men sån er det vel:)

Hvad med jer?(:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faldt af?
  • #1   3. jan 2007 Er faldet Af tonsvis af gange...

Hmm første gang var da jeg ikk var særlig gammel, og hav aldrig galoperet før, og self. stikker hesten af med mig, og pludselig stopper den brat op, drejer hovedet og ja, jeg fortsætter ligeud..

Værste gang..? hmm, det ved jeg godt nok ikk,.

• #2   3. jan 2007 Hvor mange gange er i faldt af?
    Det har jeg sq ikke tal på mere smiley
    Hvordan skete det første gang?
    En elevpony stak af og den elevpony jeg red på troede den skulle følge efter. (: Så lå jeg nede på jorden.
    hvad var den væreste gang?
    Nok dengang min gamle pony rullede sig med mig , eller dengang hvor jeg faldte af og røg ind under min gamle pony så hun trådte på mg. Men har heldigvis aldrig haft nogle alvorlige tilfælde. 7 , 9 , 13

• #3   3. jan 2007 Omkring 54 gange er jeg faldt af , den værste var engang jeg var ude at ride uden sadle , så lige pludselig lå jeg ned e på jorden ?! med hoved tøjet , min veninde red på en anden pony og den forsatte i fuld gallop , så snublede min Venindes ' pony over en sten .

• #4   3. jan 2007 jeg er faldet af 2½ gang ..

den halve gang var fordi en af mine veninder skulle hjælpe mig og på en hest uden sadel og så sad jeg næsten oppe og så giver hun mig lige et lille puf mere og jeg ryger over på den anden side x) det var skæægt ..

• #5   3. jan 2007 fladet af 4 gange
    første gang på en elevhest i nustrup den sindsyge underviser gav mig en pisk med på jordends støsrste piskeræde hest
    og havde redet i 2 mpåneder, fucjk hende jeg brøkkede armen

anden gang på pingo,m 1. skovtur og han satte i fuld jording af glæde(han blev nlsten aldrig redet ved gl. rytter) og jeg faldt af

3 gang på en shette der gik i fuld galop(første gang jeg red i trav og galop uden sadle) og så stoppede den op og jeg kurede ud over hovedet;D

4. gang på pingo til spring, hanm protestered over et lille spring(kom på barneholdet, total ndum ide??) og så sprang han 50 cm før normal afsats og halvtreds cm over vilket jeg ijkk var forberedt på så jeg tabte bøjkler og tøjler og kurede ned på siden, han fortsatte i trav og jeg landede på jorden, det var spas;D men er kommet op på hesten alle tre gange undtagen med brækket arm..

• #6   3. jan 2007 1 gang, da jeg sprang på min gamle part. hun var ikke særlig øvet så hun sprang lidt før jeg ku nå at opfatte det xD så lå jeg nede i gruset..

• #7   3. jan 2007 <b>Hvor mange gange er i faldt af?</b>
    7-8 gange siden jeg var 8 (bliver 16 d. 17.)

<b>Hvordan skete det første gang?</b>
    Jeg var ude og ride på min venindes pony, og så begyndte den pludselig at galopere, og lille mig som ikke havde lært at ride skvattede af oveni en brændenælde.

<b>hvad var den væreste gang?</b>
    Det var nok da jeg blev bukket af over et spring og landede på ryggen + at jeg fik en majsstub i skulderen. Kunne slet ikke få vejret og døjede med skulderen flere år efter når jeg spillede håndbold.

Den vildeste var nok da der var en hest der sprang over støtterne (160) i stedet for det lille kryds der var sat op. Kæft mand ! Der røg jeg godt nok af. Men var flad af grin og satte mig op og sprang videre xD haah ..

• #8   3. jan 2007 Heh.
    Første gang jeg faldt af, var på en shetlænder.
    En 'problem-shetlænder'. Altså , ingen ville ride den, fordi den var så ustyrlig.
    Da vi skulle galopere blev den bare ved og ved, og jeg prøvede bare at stoppe den. Men til sidst gav jeg op og lod den løbe. Men lige pludselig blev den altså træt af at løbe, og så ville den ikke stoppe som en normal hest, ved bare at sætte farten ned, men den løb derimod hen i et hjørne, og drejede 180 grader rundt, og jeg fløj bare af. Og det værste var at jeg landede 1½ meter fra en hestelort .. XD

• #9   3. jan 2007 Hmm 509253232525 gange har jeg talt mig frem til smiley 5 gange på Amigo tror jeg ;o)

• #10   3. jan 2007 - Jeg er faldet af 4 gange

• #11   3. jan 2007 <b>Malene:</b> Du faldt da af Fair Play i Lem. Det så F.... Sygt ud ! OMG smiley

• #12   3. jan 2007 jeg er ca faldet af 11-12 gange
    hvad der skete ikke noget jeg landede i græsstet
    den værste gang var nok da jeg fik hernerystelse

• #13   3. jan 2007 Jeg har engang redet en shetlænder i et år, og den faldt jeg HELE tiden af (:
    Men det var bare såddan: buk, buk, buk, og så lå jeg på jorden, og så op igen (:
    Men det værste var nok, dengang jeg sad baglæns på en hest uden sadel, og så kom jeg til at røre den bagdel, og så bukkede den og jordede afsted, og så faldt jeg pladask ned i jorden smiley av av.

Men er aldrig styrtet med en hest (:

• #14   3. jan 2007 Jeg kan ikke huske den første gang jeg faldt af, for det er rigtig mange år diden på min gamle rideskole. Jeg kan heller ikke huske hvor mange gange, for f****** drattet af mange gange smiley mest på rideskolen da jeg var mindre.

Den værste gang var nok da jeg gik i anden klasse, jeg red på Funny på det sted vi havde hestene før. Jeg skulle galoppere og det gik så også fint nok lige indtil han på et tidspumkt begyndte at lave en serie bukkespring i en hel runde! jeg gled længere og længere ned på siden af ham, mens jeg prøvede alt hvad jeg kunne at komme op i sadlen igen, men så i et sving lavede han lige et exstra bukkespring og så drattede jeg af og landede på mit håndlæd. Min mor var heldigvis til stede,så hun fik mig selvfølgelig på benene igen, men ikke om jeg ville op på ham igen for det gjorde SÅ ondt i mit håndled. Efter mange overtalelser og hun kunne se på mit forgrædte ansigt fik jeg lov at lade være.
    det var bare forstuvet men K*** hvor gjorde det ondt man! smiley Det er den eneste gang jeg ikke har sat mig direkte op på en heste efter at være faldet af.

Den sjoveste gang jeg er røget af var nok på en lille bittet shætter her i sommers der hed Matros. jeg var ude og ride en tur sammen med en af mine veninder og vi skulle så galoppere, det gjorde vi så den ene vej og den anden vej og der skete ikke en dyt, altså jeg blev siddenede smiley men så skulle vi hen til det sted hvor vores ting stod (sadler madkurv osv) og jeg ville tage en kort galop derhen, men det lille kræ stikke bare stift til venstre hvor vi lige havde taget en jorde tur, og begynder at galoppere og bukke. Kan i gætte hvem der meget hurtigt lå på jorden? Lige præcis MIG. smiley nå, der skete ikke noget, men pokkers til stædighed de har , haha smiley

håber i gider læse det hele smiley

• #15   3. jan 2007 <b>Hvor mange gange er i faldt af?</b>
    Ca. 10-15 gange tror jeg smiley

<b>Hvordan skete det første gang?</b>
    Øhm, tror nok det var på min gamle nordbakker smiley Hun stak af med mig og så gled sadlen ned af siden på hende, BOM og jeg lagde der xD haha

<b>hvad var den væreste gang?</b>
    Da jeg styrtede ude på vejen med Ølle smiley

• #16   3. jan 2007 <b>Malle</b> Ville altså godt have set da i styrtede. Kunne lige forestille mig dig komme løbende bagefter pøls xD Haah . Ej undskyld ! heh..

• #17   3. jan 2007 noget nær 4 milliarder ? xD

hmmm. jo, det var på min mors gamle hest Amor [Haflinger, 148cm/s] da jeg var næsten 6 år.
    det var første gang jeg red 'alene', altså uden min mor var der. eller det var hun, men hun var inde i stalden og muge ud.
    jeg skridtede rundt på den ikke indhegnede ridebane, da en rød kat ved navn Tiger, pludselig løb ind over ridebanen. Amor udnyttede muligheden og galoperede tværs over banen, og jeg drattede selvfølgelig af.
    smiley

hmm den værste. det var på [ <b>Shetlænder Gutte Bomlund</b> ] , en tur i skoven da jeg os var 6-7 år. mig og min mor galoperede ned af en laang sti , og pludselig hoppede Gutte til siden. og så lå jeg ellers i rabatten og tudede. mor kom tilbage og sagde ; oop med dig, ikke vær pivet, troede ikke du var sådan et pattebarn!
    og jeg kom op igen.
    Da vi så kom hjem var mine knæ å ellers blå'lillae. og min mor var enormt flov over at have skældt mig sådan ud.
    smiley

- Sanneh

• #18   3. jan 2007 Den sjoveste gang jeg er faldet af var dengang jeg var MEGA bange rent´ud sagt jeg var en tøsepige, mig og mine veninder red på en lidt stejl bakke da vi var på vej skrot ned af den begyndte min sadel og glide så jeg skreg (min veninde hedder stephanie) Steph steph! hjælp jeg falder hun skyndte sig og tage fat i stigbøjlen på den anden side, men forsent der sad jeg så haha jeg tror aldrig jeg har hørt mine veninder grine så meget! heh

• #19   3. jan 2007 50 gange tror jeg!!! første gang var fordi at hesten hoppede til siden ;-P Den værste var da jeg styrtede med en KÆMPE hest..

Kommentér på:
Faldt af?

Annonce