{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Stævne på ny hest? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået part på en nye hest (BRK's Speedy). Ham skal jeg så starte dressur og spring stævne på om 14 dage. Til dressur skal jeg starte LD1 og LD2 da jeg endnu ikke kan lave nedsidning på ham i et helt program endnu og så skal jeg springe. Ved ikke om jeg vil starte babyjump og LF eller LF og LE? Jeg har set nogle af mine veninder springe babyjump hvilket nærmest var en bom på jorden!
Jeg har ikke sprunget på ham før, men i weekenden vil jeg prøve med en masse bomme så jeg lige ved om han tænder op når der er bomme eller han er som han plejer smiley Gider ikke hører på folk der siger at det er dumt af mig at starte spring når jeg aldrig har prøvet det før.
Det er et træningsstævne og jeg ligger ikke noget i stævner syntes blot det er hyggeligt at få nogle grønne rosetter med hjem smiley
Hvis jeg rider babyjump rider jeg mod min lillesøter som LIGE er startet til ridning! smiley

Så mit spørgsmål er: Skal jeg starte babyjump og LF og ride mod min lillesøster eller skal jeg starte LF og LE for at få en masse udfordring? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stævne på ny hest?
  • #1   25. okt 2013 Syntes du skal starte LF og LE, det er jo ikke så høje forhindringer, og så er det da lidt sjovere end en bom på jorden smiley

• #2   25. okt 2013 Nu vil jeg så sige det du ikke vil høre: Det er rigtig dumt at melde jer til noget, I ikke har prøvet før. Du ANER ikke hvordan hesten er, hvordan I passer sammen på en springbane og du har kun lige fået part på den. Synes du skal starte dressur kun og så tage spring når du kender ham bedre.

• #3   25. okt 2013 Du kan jo lige se hvordan den er når du springer, og så tage beslutningen derefter smiley
    Hvis der ikke er nogle problemer eller noget kan du jo sagtens tage en LF og LE smiley

• #4   25. okt 2013 sandra, aaarh rigtig dumt og rigtig dumt er det vel ikke smiley
    jeg skulle starte på min part som blev halt 2 dage inde sptingstævne, lånte min venindes som jeg aldrig havde sprunget på og kun redet en gang i mellem når hun var på ferie, det gik da fint og der kom da også en roset med hjem smiley

hvis du selv tør starte LF og LE så gør da det, som du selv siger er det bare et trænings stævne og for hyggens skyld, bare afsted med dig, ha det sjovt og vælg de klasser du har lyst til smiley

• #5   25. okt 2013 Altså jeg har da også startet nu fire springstævner på Maggie, og jeg havde ikke sprunget hende andet end en gang inden første stævne, og vandt da en 2. plads i stilspring, og en 1. plads i middelspring, så det er faktisk slet ikke et problem at starte noget når man ikke lige har sprunget hesten så tit..

• #6   25. okt 2013 Sandra: Hvad skulle den kommentar egentlig til for? Hvem hjælper den? Når hun skiver at sådanne kommentarer ikke skal være der, hvorfor så skrive det alligevel?

• #7   25. okt 2013 Jeg skrev kommentaren for tankens skyld, fordi jeg af erfaring ved, at engang imellem skal man lige tænke sig om en ekstra gang og vente, end bare at kaste sig ud i det, når man ikke kender hesten bedre.

• #8   25. okt 2013 Jeg ser intet problem i at starte stævne på en hest, også selvom man ikke kender den godt, så jeg må give Tine ret. LF og LE er ikke nogle voldsomme klasser, så har du mod på det, så meld dig til dem smiley

• #9   25. okt 2013 Aha.. Syntes nu alligvel det er lidt sjovt, at man for atvide at man ikke skal gøre det, men vælger at gøre det alligevel smiley

• #10   26. okt 2013 Tak for hjælpen alle sammen! smiley Jeg melder mig til LF og LE og LD1 og LD2 idag smiley Så har jeg 4 ganges ridning til at træne i! o:

Kommentér på:
Stævne på ny hest?

Annonce