641 visninger
|
Oprettet:
For gammel til tricks? {{forumTopicSubject}}
Hev HG
Har en hoppe her der er 26 år gammel.
Og hun er virkelig blank når det kommer til tricks xD
Hun kan kysse uden problemer, og smile hvis man kæmper med hende i en evighed først, men ellers kan hun bare ikke lære.
Hvis jeg prøver at lære hende at ryste bliver hun sur, og hun kan slet ikke finde ud af at løfte ben eller noget som helst.
Kag det være rigtigt at hun er blevet for gammel til at lære tricks?
Og hvis ikke, har i så nogle ideer til hvordan jeg kan lære hende noget?
sep 2008
Følger: 140 Følgere: 139 Heste: 2 Emner: 418 Svar: 1.894
Det gælder bare om at forstille sig hvad den skal gøre og bare øve og øve og atter øve
Blogger
Følger: 226 Følgere: 2134 Heste: 17 Annoncer: 2 Emner: 205 Svar: 2.258
Alder er bare et tal efter min meningen
okt 2013
Følger: 72 Følgere: 23 Emner: 316 Svar: 3.150
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 141
Den første var en 21 årig gammel nordbagge. Meget madglad.. så godbidderne var en motivation. Men ellers ret dvask xD Det tog måneder at lære ham: kysse, gabe, smile, løfte ben, gå efter mig på kommando, ryste, spille fodbold, holde pisk i munden.
Den anden var yngre.. meget kontaktsøgende og ivrig efter at lære forskellige øvelser fra jorden. Lærer med lynets hast til sammenligning.. håber på engang på mere anvacerede "kunster"
Men tror nu også at personligheden har meget at sige. Hest nr 1 ville bare gerne have godbidder, hyggehygge og så græsse på folden, mens hest nr 2: frisk og ivrig efter at løse opgaven.
jul 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 59
Har selv haft part i en 15-årig vallak (godt nok ikke gammel) og han var utrolig lærenem, og jeg lærte ham at tage mine handsker af, på under en uge
Jeg tror måske bare man skal have godt med tålmodighed.
Hvordan var hun at lære at kysse?
jul 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 59
jun 2010
Følger: 33 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 81 Svar: 1.092
maj 2012
Følger: 55 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 450
For gammel til tricks?