{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Station 2 heste tyvende {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Dette jeg sætter ind nu har jeg kopiret fra en gruppe på facebook. Syntes virkelig folk der ser disse mænd/kvinder der prøver at stjæle heste. Skriv til dem så det kan komme frem på tv også.

Kristine Grün Jørgensen, skrev:
Har i dag været i kontakt med journalist fra Station 2, som ønsker at hjælpe med at komme til bunds i sagen om hestetyveri i Sønderjylland, derfor vil jeg opfordre alle til at dele følgende:
Station 2 vil meget gerne høre fra folk, der har set de formodede hestetyve. Har I oplysninger, må I endelig skrive til Station 2 på riwe@tv2.dk - og husk at tænde kameraerne, hvis I ser noget mistænkeligt ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Station 2 heste tyvende
  • #1   16. okt 2013 og samtidig skriver heste-nettet:
    http://www.heste-nettet.dk/nyheder/10267/

• #2   16. okt 2013 Synes det er underligt at INGEN har fået taget billede af deres bil endnu eller for den sagsskyld mistet en hest - i hvert fald ikke af hvad jeg har hørt, og det på trods af at der flere gange årligt går rygter om hestetyve :S

• #3   16. okt 2013 Tja der er jo ingen hestetyve endnu for ingen heste stjålet og der har set ret roligt ud den sidste tid

• #4   16. okt 2013 De var på besøg hos nabo rideskolen igår og blev fanget med foto af bilen https://www.facebook.com/photo.php?fbid=400257370103907&set=a.107457819383865.5946.100003589418247&type=1&theater

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #5   16. okt 2013 Ærlig talt, jeg tror ikke på det..

Var det hestetyve så var der for længst blevet stjålet nogle heste! Og bevismatriale er simpelthen for småt

• #6   16. okt 2013 Jeg har også lidt svært ved at tro på det efterhånden af netop den grund i nævner. Nemlig ingen hest er stjålet.

• #7   16. okt 2013 Bette:

nu kan jeg ikke se dit link.

tror også folk skal passe på med at dømme folk for hurtigt - det er da ikke unormalt hvis nogle på fx ferie kører forkert og evt kører ind på en gård eller en rideskole for at vende bilen...

• #8   16. okt 2013 Jeg har det lidt som om der er nogle som bare skriver noget for st skrive noget pg nogle som rent faktisk har set dem osv.. (Bliver nok slagtet for dette med fuck det) derudover så jeg et oplæg på FB fra igår at de skulle have stjålet heste fra jyderup siger pigen og efterfølgende skriver hun så at hun så dem og de havde hængt noget blåt på som symbol på at de ville stjæle heste derfra (tror ikke rigtigt på det mere men noge mennesker gør, hvor min tanke så er hvorfor så Ole bare smide det blå bånd af H... Til så de ikke kan fonde det eller loget) det var så kl. 22:32 hvor en kl. 23:10 skriver at de nu er set i Køge samme aften og jeg tænker det tager da lidt længere tid at køre fra jyderup til Køge med en trailer eller er det bare mig? Og ku ser jeg så endnu engang at de har prøver at læsse en hest i Svenstrup (Jylland tror jeg) kl. 10:45 - 12:00 også tænker jeg de har da godt nok haft fart på?? Nå men min pointe er nok at det er blevet lidt overfaldisk og lidt for meget og til tider lidt urealistisk og hvorfor ringer man ikke til politiet istedet for st skrive det på FN?

• #9   16. okt 2013 Jeg undrer mig over at alle dem som har set disse hestetyve intet har meldt? Det fremgår jo at politiet ikke rigtig har hørt noget.

Hvis der virkelig ER hestetyve på spil, så skal de da klart stoppes, men lad nu være med at mistænkeliggøre alle der kører i en hvis varevogn. Min veninde har en stor hvid varevogn og hun er tit i byen i den med trailer og hest.... Og hesten er hendes egen. Tror hun ville blive temmelig ked af det, hvis nogen mente hun havde stjålet Plettemanden :b

• #10   16. okt 2013 Melanie
    Præsis, mange skriver ting men hvorfor har de ikke taget et billed alle har vel en mobil med overalt næsten?
    Jeg læse at dem fra Svenstrup var i en hvid og blå også tænker jeg lidt den var da hvid og grøn?

Kommentér på:
Station 2 heste tyvende

Annonce