Så traf jeg en beslutnig:) {{forumTopicSubject}}
Ja jeg traf en beslutning, men måtte dog ændre den hurtigt igen:)
For noget tid siden lavede jeg et indlæg ang. en beslutning jeg måtte træffe. Jeg skulle finde ud af om jeg ville beholde min 3 års hoppe plag, eller den vamblods hoppe jeg lånte.
Jeg havde i 2-3 uger haft mange lektier på gym. og Sissel som jeg låner, måtte derfor stå over. Da jeg så satte hende igang igen, virkede hun lidt stiv og sløv første dag. Dagen efter blev hun syg fik en meget slem omgang kolik, det blev til tre sprøjter og noget smertestillende. Jeg red hende dagen efter, (dyrlægens råd) hun var flyvende.
Vi besluttede derfor hun skulle sendes hjem, for når hun var flyvende på smertillende, blev vi noget bekymret, hun er trods alt 17 år gammel. Men da jeg ringede til hendes ejer sagde hun blot : De har væltet min stald, jeg vil helst ikke have hestene hjem igen!.(Sissels ejer bor på en meget stor herregård, uha den er bare så flot!!) Okay tænkte jeg så. Der opstod selvfølgelig panik omkring mig, for hvad skulle jeg nu gør. Jeg bestemte mig derfor at ride hende igen, og nu går hun bedre end noge sinde før.
3 års´en har jeg fået lov at beholde, på den betingelse jeg stadigvæk passer min skole. Hun er så småt igag med tilridningen, og om et par måneder skal hun i fol (BLue hors Don Schufro, eller Blue hors Hotline) ned til en berider, så til kåring, og så skal hun hygge sig det næste år.
Det betyder altså at alle hestene bliver her på gården, vi har ændret en hel del, men det betyder at vi nu kan nå det hele på denne måde, og jeg har stadigvæk en super duper lærehest
Der var nogen som gerne ville høre det endelige valg så her fik i det:)
Godt nytår;b
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
Synes det lyder meget godt....
Godt i fandt ud af det hele..
Godt nytår til dig også
maj 2005
Følger: 191 Følgere: 180 Heste: 6 Emner: 154 Svar: 1.016
dec 2003
Følger: 87 Følgere: 82 Emner: 180 Svar: 1.049
Ja det skal hun. Rigtig mange hopper bliver sat i fol som 3års, så sendes de til kåring, og efter de har fået ders føl, tages de i ridning igen. (med mindre de kun skal gå som avlhopper)
maj 2005
Følger: 191 Følgere: 180 Heste: 6 Emner: 154 Svar: 1.016
nov 2005
Følger: 59 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1.007 Svar: 4.947
Synes din hoppe (3-års) er rigtig rigtig smuk
dec 2003
Aii 1000 tak, hun er noget tyk på billederne..
Din ser også rigtig køn ud, sikke et dejligt hoved:)
dec 2003
Så traf jeg en beslutnig:)