{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Barokpferd/ kåring Hvor og hvad? {{forumTopicSubject}}

hej, alle jer med barokpferd heste.

Jeg har hold skarpt øje med echa kåringerne for i år (2013) og da er ikke sket ændringer siden november 2012. Derfor spurgte jeg hvornår kåringen stod for skud og de svarede tilbage at kåringen var blevet udskudt til sidst april først i maj. der er stadigvæk ikke sket noget og der jeg ville kigge i dag, var siden simpelthen ikke brugelig/ forsvundet. syntes dette er meget mystisk efter som det har fungerede fint i mange år. Har ført kvinden der var kontakt personen havde kræft. men burde foreningen så ikke lige oplyse deres medlemmer om at siden er flyttet eller hvis der er sket ændringer. Nogen af jer med barokpferd, der ved noget jeg ikke ved. jeg ved i forvejen ikke meget da det er første gang jeg skal have en hest til kåring og lige denne type er særlig svær syntes jeg.

Vil meget gerne høre nogle SERIØSE svar fra nogen, der er inde i dette, om hvad man så gør nu? om man bare ikke kan få den kåret eller hvad, fordi den er ens farvet og ikke broget.

For jeg står på barbund og er utrolig skuffet og syntes rligtlt dette er lidt mærkeligt.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barokpferd/ kåring Hvor og hvad?
Kommentér på:
Barokpferd/ kåring Hvor og hvad?

Annonce