{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UNO Don Diablo afkom
  • #1   21. mar 2013 Jeg Har en tre års vallak. Han er utrolig sød og rar, men er også nervøs, og så har han en fantastisk balance trods hans alder, så stejl og buk kommer der rigtigt meget af. Men tror på, hvis man får succes med at takle det, så vil man få en super ridehest med den helt rigtige tænding! Men vågen det er han, men om det går igen ved alle afkom er jo svært at sige.

• #2   21. mar 2013 Julie P: Snakker vi om Uno Don Diablo eller Uno Diego smiley

• #3   21. mar 2013 Har sendt privat besked smiley - Jeg har den hidtil smukkeste Uno Don Diablo afkom ifølge hingsteholder Jørgen steen fra Højagergård smiley

• #4   21. mar 2013 Kender en, der netop er ved at tilride et Diablo afkom, og han er noget speciel inde i hovedet smiley han er en rigtig dejlig hest, ingen tvivl om det, men han kan geare sig selv op, hvor han ikke engang selv ved, hvordan kan kommer ned igen smiley det er for så vidt fint nok, hvis man ved hvordan man skal håndtere det, men han kræver lidt mere arbejde, end mange andre.
    Vi har til gengæld fået 5 afkom efter Broren, Diego, og var har et 6. på vej, og de er de sødeste og rareste heste, man kan omgås. Havde egentlig hørt Diablo avlede lidt det samme temperament, men min venindes hest er vist en lille undtagelse. Men dem kan man jo finde alle steder smiley

• #5   21. mar 2013 For søren da, ups ups, sletter lige mit indlæg hvis jeg kan;-)

• #6   21. mar 2013 Det kunne jeg og ja jeg snakkede og Diego, undskyld.

• #7   22. mar 2013 Lækkert at høre smiley Er også spændt på om jeg køber den men det tror jeg nu jeg gør den er rigtig lækker smiley Det er Skovlys Duffy smiley

Kommentér på:
UNO Don Diablo afkom

Annonce