{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger efter bedækning..
  • #1   25. feb 2013 jeg kigger altid mest der hvor forenigen har annoncer smiley

• #2   25. feb 2013 Foreningens hingsteliste.

Jeg havde en Frederiksborg hoppe, der tog vi til Vallensbæk og så hingstefremvisning.

Med haflingerne er det nemt - eller med den ENE hoppe var det nemt, for der står hingsten nede hos nogle venner 3 km væk.
    Den samme hingst er så far til en anden hoppe vi har, så da hun blev bedækket for 3 år siden var hun i Østrig.
    Der er nu en dansk kåret hingst min mor godt kunne bruge, men ved nu ikke om hun får bedækket nogen i år alligevel smiley

• #4   25. feb 2013 hvorfor ikke lave annoncer flere steder?

• #5   25. feb 2013 Først og fremmest på foreningens eller hingsteejernes egne hjemmesider. Og så Googler jeg dem af interesse, for at se hvad der står af interessante ting og sager om dem, ude omkring. Jeg tjekker ikke bedækningsannoncer herinde eller på HN, medmindre de kommer op i min Googlesøgning efter jeg har fundet hingsten på foreningens liste.

• #6   25. feb 2013 Ok.. Tak for indput.. Saracen står på foreningens hjemmeside, og så med en annonce herinde.. han bedækker kun hopper der kan få registeret føl i welshforeningen, men jeg tænker bare hvor de fleste kikker henne.. personligt kikker jeg altid først på foreningens hjemmeside, men det er ikke alle hingste der er oprettet sådanne steder..
    Så det er godt at hører..
    Camilla, du skrev at du tog til hingsteshow.. Men ville I vælge at få bedækket en hoppe, med en hingst, som I kun havde "set" på papir (gode resultater/god kåring) eller ville I tage ud og møde hingsten først??
    mvh Stine

• #7   25. feb 2013 Stine - Altså vi kunne godt have valgt ud fra papir..

Calvano som vi så til det der fremvisning så vi kun i ringen før vi bestilte bedækning hos ham. vi hilste ikke på ham, så havde ingen ide om hvordan han var, havde hun set hans fantastiske kåring og hans gangarter var ikke wauw. det var mest hans kåringstal der talte smiley

• #8   25. feb 2013 Stine - hvis muligt vil jeg gerne have set hingsten først. Vi har faktisk kun en gang brugt en hingst vi ikke havde set på forhånd, vi fik ham anbefalet af et par stykker og vurderede ud fra hans billeder og hans kåringskarakterer at han nok var bedste bud til vores hoppe.
    Men det er jo også nemt i en lille forening som vores, der er ikke mange hingste at tage af, og når man så kommer til lidt af hvert som vi gør, så får man som regel set de fleste (:
    Men jeg synes da det er rart at have set hingsten inden, enten til kåring, show, konkurrence og andet fremvisning eller hjemme hos hingsten selv.

• #9   25. feb 2013 Åhhh.. Stutteri Auriklen.. Det er jo dig der har den der vidunderlige BEC hoppe Auriklens A Kind Of Magic... Den husker jeg lige så tydelig da du viste billeder af den som lille..
    Nå det var vist et sidespring ;O)

• #10   12. aug 2013 hej stine, jeg sad lige og kiggede din skønne hingst på foreningens side, og din hjemmeside bagefter, så googlede jeg og dette indlæg dukkede lige op, jeg ledte efter lidt info om din hingst altså pris osv. hvor findes det?

• #11   13. aug 2013 Jeg har slettet pris og betingelser, da Saracen ikke modtager fremmede hopper næste år... Men ellers kan jeg sende dig en mail med nærmere oplysninger hvis det har interesse..

• #12   14. aug 2013 gerne info på mail : regitze@sol.dk ( bedækker han stadig i år?)

Kommentér på:
Søger efter bedækning..

Annonce