{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

Roskilde Dyrskue {{forumTopicSubject}}

Hej Alle Sammen smiley

Jeg vil gerne have min hoppe med til bedømmelse på Roskilde Dyrskue i år. Men jeg har lige nogle spørgsmål, og håber I vil hjælpe.
Hvornår kan man melde til? Har kigget på deres hjemmeside, men den virker ikke opdateret.

Hvad vil udgifterne ca. være? Altså ved godt med boks osv. men ellers?

Hun er kåret i knapstrupper en gang, men jeg kan vel godt have hende med på Dyrskue ikk? smiley

Og er der andre gode råd , så modtages de gerne smiley

Er helt grøn i det her show, så al hjælp modtages smiley

Det handler om Horsebjerg Meadow på min profil.

På forhånd tak til jer alle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Roskilde Dyrskue
  • #1   3. feb 2013 følger lige med:D

• #2   3. feb 2013 Helt Iorden smiley

Hvad skal du have med? smiley

• #3   3. feb 2013 Mener ikke man kan have hoppe over 4 år med mm de har føl ved siden eller er med i nogle af de andre ting på pladsen.

• #4   3. feb 2013 Jeg mener at vi betalte 600-700 for vores sidste år, men vi er ikke i en forening, er man i en forening trækkes 300,- fra mener jeg. Jeg synes det plejer at være omtrent 1. april man kan tilmelde dyr...
    De siger der er wrap tilgængeligt (i hvert fald sidste år) men folk bruger ret meget så man skal være hurtig ved havelågen (vi tager selv med) man får et foderkort, så man kan hente en sæk foder, men vi plejer at tage med selv, så hestene ikke skal skifte foder. Så er der jo udgiften til transport evt. Så koster det også hvis du vil campere derude. Maden derude er halvdyr, og man bliver hurtigt træt af den og de lange køer, så jeg vil forslå at tage madpakker med hjemmefra eller bestille hos kokken der holder til i hallerne...
    Omkring om hun kan komme med: man kan have hoppe med føl, hingste, 2-års, 3-års og goldhopper med. Jeg er ikke helt inde i hvad reglerne er aldersmæssigt for goldhopper.
    Jeg vil anbefale dig at prøve store hestedag, hvis hun ikke kan komme med, da det giver et indblik i hvordan det er at have hesten med på udstilling. Dog synes jeg det er langt mere stressende og hårdt på roskilde.

• #5   3. feb 2013 Du skal i hvert fald regne med omkring 700

• #6   3. feb 2013 jeg ville gerne have sonny med sidste år men vi skulle på ferie så det skete aldrig smiley

• #7   3. feb 2013 Okay smiley tak for alle svar smiley
    Hvis ikke jeg kan få hende med på dyrskue må jeg vente til st. Hestedag smiley

Kommentér på:
Roskilde Dyrskue

Annonce