{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

valg af hingst ? {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Sidder og kigger lidt på de forskellige hingste. Man får sig mange favoritter smiley

Jeg skal holde pause med min ridning og vi overvejer at sætte et lille projekt igang og lave min kommende stjerne. Jeg er dressur Rytter og hoppen er dansk varmblod.

Hvis I frit kunne vælge vælge en dressur betonet hingst hvilken skulle det så være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af hingst ?
  • karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 66 Følgere: 65 Svar: 271
    #1   31. jan 2013 Jamen det kommer vel an på din smag, din pengepung og om det skal være en til dig selv eller et salgsføl .
    Er din hoppe kåret ? Hvor godt , hvad har hun af fordele og ikke mindst ulemper ?
    Skal det være en dv-hingst eller andet osv osv .
    mvh Karina

• #3   31. jan 2013 Det er svært at sige med sikkerhed, da jeg jo ikke kender din hoppe. Men vil sige, at Blue Hors Romanov altid formår at få det bedste frem i hoppen:o)

Bare generelt Blue Hors hingstene er fremragende til avl:)

• #4   31. jan 2013 Jeg har fået lov af hende jeg købte min whalisting af at få et afkom på hendes hoppe whalisia. Hun er føl kåret med 8 i helhed og Rdh hoppe med 8 i helhed

Hun er efter : painters Row
    Mor jasmin kilen.

Prisen må Max være 12-15.000

Det behøves ikke nødvendigvis være en dv.

• #6   31. jan 2013 Kender en DV hingst som jeg har haft min DV hoppe på og hingsten laver både gode dressur og spring heste.(Det var med forrige ejer) (Har fået ad vide at de fleste af hans føl er kommet op og gå M-klasser) Du kan se 1 af hans føl. (Føllet hedder Ladiva L) Hingsten hedder Lancelot DVH 805

Håber det hjalp

Mvh
    Katharina

• #8   31. jan 2013 det er bestemt også min plan. ville bare hører hvad i ville ønske af afkom. syntes det er et gedemarket.

så avler de småt, eller også avler de nervøse heste. altså smiley

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 66 Følgere: 65 Svar: 271
    #10   31. jan 2013 Mht til kvalitet , ridelighed osv , så det bedste du kan gøre er at kigge på resultater på begge sider ( hoppe/hingst) . Det kan man jo også gøre mht højder.
    Men er det et beholderføl eller et salgsføl , du vil lave ?
    Hvis du vil have nogle mere specifikke og konkrete bus på en evt hingst , så lav et indlæg inde på hestenettet under avl . Der er der nogle MEGET erfarne avlsfolk .
    Men husk ALLE oplysninger plus billeder af din hoppe i indlæget.
    Så skal du nok få nogle rigtigt , forhåbentlig brugbare råd og forslag til gode.hingste .

Kommentér på:
valg af hingst ?

Annonce