{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår får jeres ifole hopper fri fra ridningen?
  • #1   9. jan 2013 da jeg var på stutteri blev nogle af ponyerne redet op til selve dagen, god form giver lette folinger, men vi lyttede altid til hoppen, som regel ville de ikke galop 2 mdr før og trav 3 uger før, men det var meget forskelligt men skridtture sagde de aldrig nej til

• #2   9. jan 2013 Okay tak smiley Vi red osse min den anden hoppe, op til 4mdr. før hun skulle fole smiley

• #3   9. jan 2013 Jeg hjalp på et tidspunkt til hos et stutteri, her blev hopperne redet indtil sadlen ikke længere passede, derefter stod den på skridtture.

• #4   9. jan 2013 Min hoppe red jeg næsten lige indtil hun skulle fole. Undervejs måtte jeg skifte til en bredere sadel og til sidst - da den også var for smal - jeg jeg kun uden sadel. Jeg både skridtede, travede og galoperede. Jeg stoppede med at ride hende 5 dage før folingen, men det var kun pga. hun havde tabt en sko - ellers havde jeg nok redet hende til dagen før smiley
    Men vil sige det kommer an på hoppen og hvor meget den er blevet redet inden den kom i fol. Lyt til hoppen og hvad den har lyst til - hvis den gerne vil tage en frisk galop, så behøver du ikke forhindre den, men hvis den ikke har lyst, så skal du heller ikke tvinge den smiley

• #5   9. jan 2013 Det er bedst at ride helt indtil hoppen siger fra. Det gør også folingen nemmere smiley

• #6   10. jan 2013 Min hoppe har ikke lavet ret meget siden hun blev sat i fol, hun går i løsdrift, og er med i skoven engang imellem, hun er blevet meget dvask og langsom efter hun er kommt ifol, så i forlanger ikke så meget af hende.. Men selvf lidt, for at hun ikke er helt død i kondien.

• #8   10. jan 2013 Okay mange tak for i skrev smiley
    Min er lidt over 6mdr. henne, og vi ridder turer i skoven og hygge ridder lidt på banen smiley ellers er hun meget frisk og vil gerne lave noget, hun bliver rigtigt glad under ridning smiley

Kommentér på:
Hvornår får jeres ifole hopper fri fra ridningen?

Annonce