{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Hoppe i fol - hjælp! :-) {{forumTopicSubject}}

Hej piger. Det er sådan at min hoppe er i fol :') 6 måneder henne. og jeg synes at lave læst et sted at man kunne se om det bliver en hoppe eller hingst, ved at stille sig foran hoppen, der står ligeudrettet og se hvilke side af maven føllet ligger i.
Har I hørt det før og passer det? smiley

Føllet på min hoppe, ligger tydeligt i venstre side.. så hvis nogle af jer har et evt. link eller kan fortælle mig om det er rigtigt? ville det være deeejligt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hoppe i fol - hjælp! :-)
  • #1   8. jan 2013 det har jeg godt nok aldrig hørt og har arbejdet med en del følhopper smiley men ærligtalt har jeg heller aldrig kigget sådan rigtigt på det i hvertfald ikke bevidst så der kan jeg ikke kloge mig i men tror nok jeg prøver det i år har selv en hoppe der muligvs er i fol (vi har ikke scannet, men hun ligner og opfører sig som om hun er i fol) smiley kunne være dejligt hvis det var rigtigt smiley

du kan ikke tilfældigvis huske hvilken side der er hvad ?:P

• #2   8. jan 2013 Jasmin: Jeg ved ikke hvad side der er hvad, desværre smiley ville nemlig meget gerne selv godt vide det også! smiley

• #3   8. jan 2013 det lyder lige som da jeg var gravid med begge min børn sage folk din man er spis så bliver det en dreng og så vider den enste måde du ved vilk køn det er er ved at scanne din hoppe

• #4   8. jan 2013 Emperia
    ja det er det eneste metode der er sikker men kunne alligevel være sjov og lige prøve og se om den måske har ret engang imellem smiley kunne i hvertfald være grineren synes jeg smiley

Kommentér på:
Hoppe i fol - hjælp! :-)

Annonce