Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hingst (som er kåret både i dsp og welsh)
  • karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 66 Følgere: 65 Svar: 271
    #1   21. aug 2012 Kåring i dsp kræver jo den store materialprøve , hvor den i welsh kun er den lille.
    Jeg kender en enkelt Renracet Welsh hingst ( hvis det er dem , du mener ), der er kåret der. Når hingstene stiller til kåring, så er de tit ikke så gamle, og har derfor ikke de store stævneresultater .
    Ellers er der jo en del partbreed-hingste .
    Du kan jo kigge på både Dsp og Welsh forbundets hingstelister .Ellers skal du kigge på Drf resultatlister .

• #2   21. aug 2012 inox kan ikke huske hvad stutteri navn han hedder, men du kan finde ham herinde, han er kåret i både welsh og DSP...

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

#3   21. aug 2012 Det kræver : At begge forældre har 3 ledet afstamning, at moderen er kåret og at faderen er kåret og har klaret den store materialprøve .

• #4   21. aug 2012 andre der kender nogle udover inox ???

• #5   20. sep 2012 Låddenhøjs Inox er mig bekendt ikke kåret i DSP

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

#6   20. sep 2012 Min egen hingst kommer til at blive kåret i 3 forbund !
    Han kan nu kåres i Welsh og Psa ( palominosportsforbundet ) og når han er redet nok kan han aflægge den store materialprøve og blive kåret i DSP .
    Hvad for hingst leder du efter til din hoppe ?

• #7   20. sep 2012 Jeg leder efter en med gode spring gener, og selvf gerne en lækker gang. gerne med lidt lange ben da den skal bruges på min sec A hoppe, så gerne lidt ædel. havde ikke troede det ville være svært men syns da alligevel det er en jungel..

• #8   20. sep 2012 Inox er ikk kåret i hverken welsh eller dsp!! Han har licens Og jeg ville ikk bruge ham. Sys ikk han laver særlig kønne afkom. Nogle få er rigtig gode men mange er ikk noget vidre. Og hvis han virkelig var så god ville han være smidt til show og kåring og er han ikk !!

• #9   20. sep 2012 Men ja det er rigtig rigtig svært og finde nogle gode hingste som passer ens smag. Dog er de fleste welsh ekstremt gode springere

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

#10   21. sep 2012 Camilla : DET har du ret i . Kom lige til at tænke på at der faktisk er en af Fronerthighingstene , der lige er kåret i Dsp . Mener han hedder Fr. Revolution .
    Han er en meget sportytype med lange ben . Tror også at han har welsh licens .

• #11   21. sep 2012 bestemt en ide med revolution,
    men modtager gerne flere ider smiley

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

#12   21. sep 2012 Prøv dog at se på bedækningslisterne i begge forbund .
    Men ellers kan jeg da foreslå min egen palomino .
    Hvad er det for en hoppe du skal bedækket ?

• #13   21. sep 2012
    dalmine/bækgården n

0 sekunder siden

Jeg har tjekket listerne men det kunn e jo være nogle havde nogle ider, der er jo mega mange hingste og svært at overskue hvad der er brugbart fra begge forbund. den hoppe jeg skal have bedækket er min sec a hoppe se hende under min profil

profilbillede
  • karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

#14   21. sep 2012 Hvis du ikke selv kan overskue det og evt ikke selv gider at lede efter en , så synes jeg at du skal uddybe en anelse mere , hvad du søger i hingsten !
    Højde, type, farve dressur/spring, hvad du mangler i din egen hoppe osv osv .

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

#15   21. sep 2012 Du skriver at din hoppe er kåret . 24 p betyder at hun har været på dyrskue . Det er ikke en kåring .Der hedder det 1 kl , 2 kl a eller 2 kl b .

• #16   21. sep 2012 ved du hvad karin jeg gider faktisk godt at lede efter en, men du er jo velkommen til at lade denne tråd være hvis du ikke kan bruge det jeg skriver til noget. Jeg har ikke super meget erfaring med avl, og kunne derfor godt tænke mig at høre hvad for nogle hingste andre kendte til. Jeg er jo gået igang med at undersøge det her i rimlige tid, så vil bare gerne se hvad andre bruger ol.
    min hoppe er både kåret og har været til dyrskue. den har nok ikke den bedste kårings beskrivelse, men en god tavle og vigtigste af alt hun er en god pony på stævne banen og til hverdag.

Kommentér på:
hingst (som er kåret både i dsp og welsh)

Annonce