{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

ang hingst - erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der har fået/kende føl efter Temptation fra katrinelund?

Kunne nemlig godt tænke mig at vide hvordan føllene og evt (hvis nogle kender til det) selve Temptations sind? smiley

Har nemlig overvejet at få et føl på min hoppe efter Temptation, men hun er lidt for varm, efter min meming. Så vil helst ikke have et føl efter en hingst som ikke er god i hovedet.

Derudover kunne jeg godt tænke mig at høre, hvis man nu har en rundkørsel af en hest og får et føl efter hende med en kåret hingst, vil det føl så godt kunne få stamtavle?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang hingst - erfaringer?
  • #1   29. apr 2012 Vi har formodentlig n Temptation i stalden (Eller L'Espoir)
    Han er skøn smiley Nysgerrig, selvgående, god galop, lidt klejn, men det er det.
    Temptation har nok lidt temperament kunne jeg forstille mig. Tuschinsky (far) har i hvert fald en del temperament. Mend et skal tophestene vel også have den dag i dag smiley

• #2   29. apr 2012 okay. Bare han ikk er desideret varm, for min hoppe er lige til den varme side. smiley Og vil gerne have en hest med en god nerve. smiley

• #3   29. apr 2012 Så Temptation i går til åbenhus på Katrinelund. Lækker hest. Kan i hvert fald anbefales.
    Jeg har lige købt føl efter Attention fra Katrinelund. Han kan også helt klart anbefales. Utrolig lækker hest. Helt kold på banen som virkelig giver gangarterene vider til føllene.
    Gik eventuelt på min Addiction. Attention er sort og Føllets mor er brun broget smiley Er i hvert fald glad for mit køb og glæder mig til at få hende hjem.
    Kan god ligge billeder herind af Attention hvis det kunne have interresse. Min veninde har også film af ham som også kommer herind på et tidspunkt.

• #4   29. apr 2012 sikke en lækker lille følle du har fået dig der. smiley Jeg er også helt vild med temptation, og hvis han bare avler lidt gangarter med og lidt sind så er det helt fint med mig. smiley kan attention findes på deres hjemmeside?

• #5   29. apr 2012 Ja.Tailormade Attention.
    Det er første år i år han får føl. Men de skuffer bestemt ikke. og Kommentartorne var meget stolte over dem i går og rosede dem til skyerne smiley
    Og forresten mange tak smiley

• #6   29. apr 2012 jamen det lyder da bare fantastisk. smiley velbekomme. smiley

• #7   1. maj 2012 jeg var paa privat rundvisning sidste aar paa Katrinelund, og inde i hingstestalden, samt saa hingstene i daglig ridning. Attention er KLART den der er mest afblanceret og rolig, jeg trode han var en gammel vallak indtil der kom rytter paa. DEJLIG DEJLIG hest

• #8   1. maj 2012 kender en dejlig 3års efter temptation(han er til salg)
    han er rigtig sød, han er avlet på en MEGET varm oppe, men utroligt nok er han ekstrem sød! smiley blir han bange stopper han op og kigger, springer ikk osv.. hvis han endelig køre op er han MEGET nem og få til og falde til ro igen smiley

^han har også en rigtig fin halv bror efter crelido.. han er nu heller ikk hel dum og bruge smiley

• #9   1. maj 2012 *oppe= hoppe smiley

Kommentér på:
ang hingst - erfaringer?

Annonce