{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Sandro Hit eller Sandro Hit-alternativ i DK? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen gode, stabile alternativer til sandro hit i danmark? (udover Sunny-boy og den nye Sastre)
Eller har i prøvet at få sæd hjem fra Sandro Hit uden bøvl? - og hvordan?

Vi vil meget gerne have sandro hit 'himself' på vores UNO Don Diego/Rotspon hoppe, men han er både langt væk og dyr..
Evt vil vi helt over i noget andet - måske Zack - men hvad mener i mht. hingstevalg?

Håber i kan svare på begge spørgsmål(;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sandro Hit eller Sandro Hit-alternativ i DK?
  • #1   2. apr 2012 altså ville jo altid vælge Sunny-boy, hvis jeg sku ind og ha noget sandro hit..
    Da du vil få en super dressur hest, der uden tvivl ville nå fandens langt.

Men ja.. zack, godt bud!

• #2   3. apr 2012 du kunne jo også vælge at bruge Sir Donnerhall ll han er efter sandro Hit med Donnerhall til morfar - han er 172 cm høj - dejlig hingst synes jeg. Han står på Støvring hingste-depot og koster 3000 + 3000 + moms.

• #3   6. apr 2012 ville bestemt også sige sunny boy... tjek min dreng jeg fik efter ham sidste år..... han er for lækker... og sunny avler så utroligt stabilt og passer til de fleste... han er en fantastisk dreng

(har valgt olymbrio og venter føl til maj smiley

nåh men du ville IKKE ha sunny... hva så man santos ??

ellers så tjek på hestedata..
    søg på sandro hit og så hans afkom.... så komme de op... så kan du se om der er en hingst der du falder for smiley

• #4   6. apr 2012 zack er også fin.... kan aldrig gå gal med jazz og olympic ferro smiley

men hva med zonik (zack/romanov)
    eller zesuan( romanov/suhufro)
    ... personligt er jeg selv helt skudt i zesuan

de or også hos støvring... ligesom sir donnahall som nævnt længere oppe...

er spændt på at høre hva de valg falder på smiley

• #5   6. apr 2012 man skal dog være opmærksom på at Sezuan har OCD - og synes hellere ikke at hans ekstriør er super - skal man bruge ham så skal man i hverfald have en hoppe med super ekstriør - er man lige glad med OCD og ekstriø,men mangler gangarter så er han helt sikkeret den hingst man skal bruge - han er dejlig op ad bakke og super bagben

Kommentér på:
Sandro Hit eller Sandro Hit-alternativ i DK?

Annonce