{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Mon hun er ifol ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har lige fået min hoppe hjem fra hingst, og jeg er nu enormt spændt på om hun er ifol.

1. gang til bedækning var hun i brunst i 7 dage, hvor hingsten var på hende hver anden dag - til hun slog fra. Tiden gik, og hun kom desværre i brunst igen efter de 21 dage.

2. gang bedækker hingsten hende hver dag i 3 dage i træk - hvorefter hun slog fra så det bragede - Ja ifølge hingsteholderen hvinede og skreg hun allerede inden hingsten kom i nærheden af hende. smiley

Mon den er der denne gang ??
Hun vil slet ikke ha vallaken hjemme på folden kommer i nærheden af hendes bagdel, før hun hviner og slår med halen.
Hun er lidt mere hys for tiden, end hun ellers plejer og være.

Hva tror I ... lyder det til at hun er ifolet nu ?

Kan næsten ikke vente på scanningen smiley

Vh
Hanne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mon hun er ifol ?
  • #1   4. aug 2006 - Det lyder da til hun er i fol ..
    Men men vent til skanningen . (:

Min Hoppe blev sat i fol sidste år . Første gang var hun i brunst 5 dage & allerede 3 gang slå hun fra , da hun kom hjem igen ville hun overhovedet ikke snakke med hendes ellers dejlige "ven" som er vallak , hun var godt sur . Men dagene gik hun skulle skannes , men nææ nej intet var der .
    - & så havde vi ellers problemer med hun kom i brunst igen , ( som aldrig er sket før )
    Hun blev sprøjtet i brunst & kom til hingst igen , allerede anden gang slå hun så meget fra at hingsten skulle syes oppe ved den lille mand /: ..
    - Men heldigvis lykkeds det at få hende i fol denne gang . & der kom et dejligt lille hingste føl ud af det smiley

- Håber virkelig også at din hoppe er i fol nu . Det bliver da bare rigtig spændende , krydser fingre smiley

• #3   4. aug 2006 Lyder til hun er ifol.
    Sådan var Ingeborg også overfor Dipsy da hun kom hjem.
    Bare han var på "hendes" fold.
    Hun Troede Beauty var hendes føl smiley

• #4   4. aug 2006 Lyder som om hun er i fol smiley
    Krydser fingre smiley

• #5   4. aug 2006
    Jeg regner med at få hende scannet omkring hendes 18. dag ( mener det er hva dr.dyr plejer)
    Hingsteholder forlanger ikke et scanningsbevis, så det er kun for at få min nysgerrighed stillet. smiley

Hvornår har I evt fået jeres hoppe scannet - ell venter I på at kunne få hende håndprøvet ?

• #6   4. aug 2006 Anden gang du har sendt hende afsted, kan hun jo godt have været i fol. Hun kan godt vise brunst selvom hun er ifol.. Men jeg vil da få hende scannet på 18. dagen efter sidste bedækningsdag..

Held og lykke!

• #7   4. aug 2006 Det bliver et meget snet føl?
    Men det er da normalt man bedækker hver anden dag!

• #8   4. aug 2006 Tina J
    Jeg sys ikke det er for sent at få føl omkring d. 1/7-07. Der har vi forhåbenlig stadig god sommer.

Jeg er helt enig i at det er ganske normalt at bedække hver anden dag - dog valgte hingsteholder at bedække 3 dage lige i rap i hendes 2. brunst - og det ser muligvis ud til at ha givet gevinst.

Kommentér på:
Mon hun er ifol ?

Annonce