{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uno Don Diego vs. Prinz K3.
  • #1   5. maj 2011 Jeg var til kåring for knabstrupper for et par år siden, og der var det et Prinz K3 afkom der blev Bedste Hoppeføl med flere 9 taller, samme føl blev så også bedste fremviste på tværs af alle kategorierne.. der var både hingsteføl, hoppeføl, 3 års, 4 års og 5 års og ældre, hopper og vallakker, samt en enkelt hingst..

• #2   5. maj 2011 Helt klart Prinz K3!, han avler helt super!

• #3   5. maj 2011 Jeg har tænkt en del over at Prinz K3 er en forædlerhingst. Hoppen er ikke den lette type. Så mon K3 ikke ville lave en ædlere hest end Diego. Den er svær, de er begge fantastiske hingste. smiley

• #4   5. maj 2011 Jeg er også vild med Prinz K3...de afkom jeg har set, har været super gode.

• #5   5. maj 2011 Du kan gå ind og lurer mine heste Kiara er efter Prinz K3 og Vixen er efter Uno don Diablo der er bror til Uno don Diego.
    Vi brugte Prinz K3 på vores varmblodshoppe, for at få en ædlere hest og Uno don Diablo på vores fuldblodshoppe for at få en mere storrammet hest.
    Hoppen på mit profil billede er også efter Uno don Diablo og en fuldblodshoppe, men hun kom desværre slemt til skade, da hun var 7 mdr, så hende har vi ikke mere. Hun var et halvt hår da billedet blev taget.

• #6   5. maj 2011 Det kommer jo an på hvilken type hest du vil have ud af det.. De er begge rigtig fine hingste og laver nogle gode afkom.
    Min favorit er uden tvivl Uno Don Diego

• #7   5. maj 2011 Jeg ønsker mig "bare" en "rigtig" dressur hest. smiley Og det får jeg forhåbenlig ligemeget hvem jeg vælger af de to. smiley
    Personligt synes jeg ikke dressurheste skal være for små, spinkle, ædle.

• #8   5. maj 2011 Klart Prinz K3

• #10   5. maj 2011 min halvblods hoppe er lige blevet insemineret med uno don diego. og fik afvide at denne kombination skulle være super til ham.

jeg syntes k3 er en super hingst. men ville nok vælge at bruge ham som en forædler hvis hoppen trængte til det.

mit valg er uno don diego på grund af gode gangearter og et super temperment+ så har han fået gode karakter for krop og lemmer og det betyder meget for mig også.
    og så har han jo også lige en kåret fløjlhingst på sin afkomsliste.

• #11   6. maj 2011 vi havde to føl eft. uno don diego sidste år og har aldrig haft føl med så godt temp. de er total cool over for plastikposer blæst osv. har valgt at beholde hingsteføllet til min kommene ridehest, han bliver stor, men er nem at håndtere så gør bestem ikke noget. kan kun anbefalde uno, men vær opmærksom på din hoppe ikke er for stor, min lille drengs mor er 168cm, og han er ca. 160 cm om 1-års, det skal så os lige siges at romanov føllet hun fik året inden er 2 og over 170cm.

pk3 kender jeg ikk så meget til, men har hørt han godt kan give lildt lavstammede heste.

• #12   6. maj 2011 om=som

• #13   8. jun 2011 nu har jeg erfaring med begge hingste og der er stor forskel.
    Uno Don Diego forædler ikke, Prinz K3 forædler.
    jeg har fået 3 føl efter Prinz og en efter Diego.
    Alle har et super godt temperament.
    alle er godt gående, dog er ham efter Don Diego ikke så let gående som de andre, men han er heller ikke så ædel som dem. men han er den der traver bedst.
    selv er jeg mere til de mere ædle heste, men har også se ædle efter Don Diego, men det kræver moderen er ædel.
    så det er faktisk meget let at vælge. ønskes der forædling, så er det prinz K3 ellers kan du let bruge begge.

• #14   8. jun 2011 glemte lige.. du kan se alle 4 afkom på min præsentation

• #15   14. jul 2012 Jeg har lige købt en 2års hingst med fuld stamtavle efter uno don diablo han er bare fin super skøn og nem håber det forsætter sådan

Kommentér på:
Uno Don Diego vs. Prinz K3.

Annonce