{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
997 visninger | Oprettet:

Ved at være utålmodig...foling {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen smiley

Ja skriver egentlig bare fordi jeg er ved at være ret utålmodig. Min hoppe har i dag gået drægtig 343 dage, er begyndt med yver, virker ret slap bag til men ingenting... hvor længe man mon skal vente.. Er der andre der venter på at deres hoppe beslutter sig for at fole ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved at være utålmodig...foling
  • #1   30. apr 2011 Ja øv øv ingen voks propper endnu.. Hun virker bare meget slap bag til.. kan hun begynde at fole uden at yvert er spændt HELT ud ?

• #2   30. apr 2011 Ja jeg venter også.
    Min ene shetter havde termin d. 8 April, og nu drypper mælken fra hende.
    Den anden shetter har termin April / Maj, sagde tidligere ejer. Hun er kæmpe stor med helt fyldt yver, uden voks. Så det bliver nok snart..

Jeg håber bare der snart sker noget. :0)

• #3   30. apr 2011 Karen Cassandra A: Okay tak for det:) Der går nok nogle dage eller en uge før hendes yver er fyldt helt op.

* Bacoon *: Det lyder spændende, det kan jo være din ene gør det i nat, nu der er mælkeløb:) Hvor spændende. Det lyder rigtig tæt på smiley Jeg kommer nok til at vente noget længere.. Men held og lykke med alt i hvertifald:) Du må endelig skrive når der er kommet nogle små vidundere:)

• #4   30. apr 2011 Michelle J

1000 tak, og i lige måde når det er din tur :0)
    Skal nok skrive når det er.
    Håber bare så meget det bliver i nat , jeg mangler efterhånden min nattesøvn GG ;0)

• #5   30. apr 2011 jeg har fået 8 føl og har ikke set de populære voks propper på noget tidspunkt ( de kan altså godt fole uden dem)
    jeg har også en hoppe der er lige op over og jeg har sat overvågningskameret op så jeg bedre kan se hvoenår det sker ,

• #6   30. apr 2011 Jeg venter også utålmodigt. Min hoppe plejer ellers at følge samme mønster, men i år ved jeg da ikke lige hvad der sker.

Hun plejer at fole før termin. Helt op til 12 dage før.

- Og hun lagde vlildt op til foling, svedetur, kolik og kæmpe yver - Den næste morgen var yveret fuldstændigt forsvundet. - Det arbejder sig langsomt tilbage igen nu, og hun ser ud til at der er 1 mdr til foling.

Idag har hun7 dage til terminen.

Ja jeg fatter ikk hvad der sker. Men holder godt øje med hende.

• #7   1. maj 2011 Rikke J: Hold da op, og de fleste siger at det er meget få hopper der ikke får vokspropper. Ja der kan man bare se:)
    Charlotte L: Ja det lyder da lidt mærkeligt. Det er nok et specielt føl der kommer til jer i år smiley Så den skal lige have lidt ekstra dage smiley

Håber i hvertifald alt går vel for jer alle smiley Og giv endelig besked når jeres ventetid er forbi smiley

• #8   1. maj 2011 jeg tror det kommer en masse føl i morgen nat når det er mest koldt og frost . det skulle lige passe at man skal stå i stalden og fryse i mega lang tid . god fornøjelse til alle der er oppe rigtig mange gange i løbet af natten ,

• #9   2. maj 2011 Ups.. lovede jo at skrive herinde.

Der¨lå et lille hoppeføl og ventede på mig i morges.
    I kan jo se hendes profil, da hun er oprettet. :0)
    Der var ingen vokspropper på hoppen..
    Vi venter stadig føl med hende som havde termin ca. 8 Maj.. Øv

• #10   2. maj 2011 Er der forresten ikke noget med, at en foling kan sætte den anden igang?
    Eller er det bare ønske tænkning ? ;0)

Syntes at have hørt det engang.

• #11   2. maj 2011 Ej hvor er du heldig! Jeg venter stadig... GAAB!!!!

Nogle gange følges de af, men tror det er tilfældigt. Charlotte fra Stutteri Lund har lige haft to hopper der folede samtidig.

Jeg vil bare gerne have det overstået...

• #12   2. maj 2011
    Charlotte L

Kan jeg godt forstå.. det vil jeg også med den anden.
    Dyrlægen kommer et smut forbi imorgen, og så får jeg hende til at vurdere min anden hoppe.
    Altså kun hvis der ikke er føl inat igen GG.

• #13   3. maj 2011 Charlotte L: Min har gjort det samme. hun havde termin igår. og nu begynder de andre i stalden og spørge om jeg ikke har regnet en månede forkert, for det ser sådan ud nu...

HAR JEG IKKE !!!!!! 100% sikker

• #14   3. maj 2011 Dyrlægen har været her.. hendes bud er : Max 2 dage til foling med Trunte ;0)
    Så må vi se om hun gætter rigtig.

• #15   3. maj 2011 Nej... Det er bare lidt hårdt at være så længe oppe. Man kan så sige at det er held i uheld. - For jeg går pt arbejdsløs. - Men tænk hvi skulle op og på arbejde!! smiley

- Så havde jeg vist været MEGA træt!

• #16   3. maj 2011 Jeg er på arbejde hver dag, kan næsten ikke hænge sammen . smiley

• #17   3. maj 2011 * Bacoon *: Tillykke med det lille føl:)

• #18   3. maj 2011 Michelle J

Mange 1000 gange tak ;0)

Kommentér på:
Ved at være utålmodig...foling

Annonce