{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har i valgt hingst?
  • #1   5. apr 2011 Jeg tror ikke at vi skal have flere føl i år, men næste gang ville jeg gerne prøve Uno Don Diablo, på min hoppe Linetta:D Fordi at han her en super gallop og dem vi har lavet på hende med Diego er blvet usansynligt høje,. Så det kunne være fedt at prøve noget der måske blev lidt mindre.

Men hvis mit "spring" føl bliver godt i år, ville det nok blive Tailormade Stardust igen;) Fordi hans stamtavle passer ret godt sammen med Linettas:)

• #2   5. apr 2011 nej har ikke helt fundet ud a hvilken hingst der ska på min hoppe, men jeg står mellem to AMHA (Amerikanske miniature) hingste

• #3   5. apr 2011 overvejer også Sieger Hit men det er svært

• #4   5. apr 2011 Bruger vores egen hingst Johan

• #5   5. apr 2011 overvejer at bruge den nye blue hors hingst Olymbrio til vores Robin-mago xx hoppe, da hingstene bag ham, passer utrolig godt til vores hoppe, og så er han jo bare fantastisk lækker(:

• #7   5. apr 2011 hejsa "Katja og Musse :)" jeg har fået føl efter Diego sidste år, som jeg valgte at beholde som min kommende ridehest, ud af rigtig mange føl, han har det bedst temp. og hans mor er noget af en tændt dame, så det er i hvert fald ikk der han har det fra, og han bruger str. fuld i en alder af 1 år. (: sys bare det var lidt sjovt han var alt det du beskrev(:

• #9   5. apr 2011 Jeg har valgt Blue Hors Romanow til min RDH hoppe Dia-Bell Damkær og har snakket med Lars Petersen om Blue Hors Don Olymbrio til min RDH hoppe Quiet Nice.

Se hopperne i min profil

• #10   5. apr 2011 Stald Enhjørning Danmarks mindste hest Betterøv
    : Sjovt vi har valgt de samme hingste.
    Vi bruger romanow på en hoppe efter münchausen, og Olymbrio på en solos carex hoppe.

• #11   5. apr 2011 Min ifoles med Bøgegårdens Boney M i år efter at have leveret et godt føl efter Bøgegårdens Laurino :O)

• #12   6. apr 2011 Skulle min den ene hoppe ifoles igen i år, så blev det Blue Hors Don Olymbrio L, Fürstenball eller Blue Hors Zack. Førstnævnte ville jeg nok vente lidt med til han har vist lidt i avl og sport. De to andre står øverst på min ønskeliste over hingste til hende.
    Venter i år føl efter Blue Hors Dexter og Tailormade Temptation.

• #13   6. apr 2011 Jep. Eller det vil sige det bliver først midt i feb. næste år vi starter og hingsten bliver Final Appearance XX (IRE) på min tidligere fuldblodshoppe Spotlight. Glæder mig vildt.

• #15   6. apr 2011 Fordi i galopverden vil de have så tidlige afkom som muligt, og ejer af hoppen vil heller ikke have et for sent føl. Der ud over er hun en førstegangshoppe, så det kan sagtens ske hun går om. I galopverden starter de avlssæsonnen 15. feb.

• #17   7. apr 2011 Katja og Musse smiley

Jeg har to rigtig dejlige ungheste efter Uno Don Diego:) Det er bare et rigtig godt valg!

• #18   7. apr 2011 Katja og Musse.

Det er jo det. De er jo tidligere udviklet end varmblods. Og et senere afkom vil have svært ved at følge med sin årgang i den første sæson, hvis den feks. først er født i maj/juni, hvor vi godt kan blive enige om at det er bedst at få føl. Men så er den også 4-5 måneder bagud i sin udvikling.

• #19   7. apr 2011 er der endelig nogle af jer der godt kunne finde på at bruge soreldo. på trods af at han blev afvist i år til hingstekåringen.
    jeg har nemlig gået og spekuleret lidt og han er bare et super godt match til min hoppe, men hun har også en super skridt så er nu ikke så nervøs.
    på det område.

• #20   12. jul 2011 min er insemineret med b.h don olymbrio i iå... ( sidste år var det med sunny boy ) finder ud af på fredag om hun er drægtig... og så er der desværre chance for tvillinger da hun havde 2 æg... men jeg håber og håber på der er en... og kun en :O)

til ...Maria B ( og andre)
    Uno Don Diablo er desværre død smiley han er lige blevet aflivet i en alder af 6 år.... r.i.p

Kommentér på:
har i valgt hingst?

Annonce