{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er hoppen for gammel??
  • #1   4. nov 2010 min hoppeplag på 1 års ammehoppe var 21 år, og havde fået 18 føl i hele sit liv :).

-desværre døde det sidste føl inden i hoppen og det blev trukket ud med kæde, så hun blev ødelagt indeni.
    så hun blev aflivet da Prada var gammel nok til at blive afvænnet.

• #2   4. nov 2010 Få en dyrlæge til at tjekke den igennem, og se hvad han siger. smiley

• #3   4. nov 2010 spørg en dyrlæge

• #4   4. nov 2010 Hvis den har fået føl inden for de sidste 3-5 år, kan det sagtens være den kan endnu smiley hvis det derimod er 10 år siden den sidst havde føl, er den nok for gammel.. men spørg dyrlægen, hvis det er en stærk, sund og rask hoppe, kan hun sagtens smiley

• #6   5. nov 2010 Jeg har købt en shetlandspony hoppe på 22, hun er sund og rask, jeg regner bestemt med jeg skal have 1 eller 2 føl mere på hende, hun har fået 12, og har lige haft 1. års pause.

Jeg ville godt turde, men det skal selvfølgelig være til en fornuftig pris..

• #7   7. nov 2010 med henblink på og købe den til avl syntes jeg den er for gammel.

jeg syntes det var noget andet hvis det var en hoppe du havde i forvejen som du ville trække et føl på, men ligefrem og købe en så gammel hoppe udelukkende for og lave et føl på, det ville jeg ikke gøre.

det kan selvfølgelig være at hesten er fin og det går lige efter bogen, men det kan også være den aldrig kommer ifol?
    ældre hopper kan være svære og ifole, og med alle de billige heste der er på markedet nu, så syntes jeg der er mange andre bedre tilbud og finde, hvis ikke det lige netop er fordi der er noget bestemt med denne hoppe som gør det lige skal være den?

det er lidt svært og svare på uden og vide hvilken hest man snakker om.

Kommentér på:
Er hoppen for gammel??

Annonce