{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.761 visninger | Oprettet:

Pris på blue hors bedækning {{forumTopicSubject}}

Ja, nu kom jeg til at snakke med en veninde om hvad det mon egentlig koster alle udgifter inklusiv at få bedækket/insimineret sin hoppe en blue hors hingst?

Så er der nogen der kan svare mig på hvad de har givet for det? :o)

Altså alle udgifter ved at lave føllet.. :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på blue hors bedækning
  • #1   21. okt 2010 fra 4000 til 15000,-

• #2   21. okt 2010 Det kommer jo an på hvilken af deres hingste man bruger smiley
    Sæden koster mellem 5000 og 15000 kr. + moms, og ellers kan du læse forretningsbetingerelser her : (link fjernet)

• #3   21. okt 2010 kommer osse an på om det er en goldhoppe eller om det er en følhoppe - hvor nem den er at få i fol.. og så videre

• #4   21. okt 2010 For 'Hotline' gav vi 10.000,- (Delt i to rater) .. Og så har vi snakket om, at vi vil bruge 'Don Schufro' om et år eller to, han koster 5.000,- i første rate, og 10.000,- i anden rate (Dvs. 15.000,- i det hele) smiley Og Blue Hors er jo 'billigt' i forhold til fx. islænder bedækninger! Der kom vi helt op på 25.000,- ved vores islandske hoppe smiley

Mvh. Sofie Larsen

• #5   21. okt 2010 Brio - Ja tak, det ved jeg ligesom godt, men nu var det alle udgifter, og derfor jeg ville høre konkret fra folk der selv har prøvet..

MSP og Meldgaard - Tak for svaret.

Ida - tak, men har været der og kigge, det er de øvrige udgifter jeg også gerne vil have med.

Maggie - Tak for svaret, og det var dyrt for islandske, vidste slet ikke at de var så dyre. Hvordan kan det være? :o)
    (har aldrig interesseret mig for at få noget bedækket, bare fordi vi kom til at snakke om at lave et føl ifht. at købe et)

• #6   21. okt 2010 Maggie og Sofie..<3 *Team stjernepony* L
    Vil nu ikk mene det er alle islandske der er så dyre ;0)
    ude på mit arbejde har vi da nogen hvor du kan komme afsted med en bedækket hoppe til 5000 men da også nogen omkring 15.000
    og så kommer der selvfølgelig alle de udgifter der også følger med alle andre hopper som diverse scanninger osv..
    men synes da bestemt ikke de er dyrere ;0)

• #7   21. okt 2010 Kristina - Hvad er dit arbejde? :o)

• #8   21. okt 2010 Kristina - Hvad er dit arbejde? :o)

• #10   28. okt 2010 det kan man ikke sige... jeg har forsøgt mig på 2 forskellige hopper... dog ikke med en bh hingst men sunny boy som ligger i samme prisklasse ( 11.000) og mit er løbet op i ca-. 28.000 endtil videre... på den ene hoppe gik det galt og vi prøvede så på den anden ... det kunn eha nøjes med at koste ca 16-17000... så det er nok noæge lunde det du skal gå ud fra... hvis alt går som det skal ... ellers mere

Kommentér på:
Pris på blue hors bedækning

Annonce