{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Har du Wierd 409 avkom ? {{forumTopicSubject}}

WIERD 409 FRIESER AVLSHINGST KOMMER TIL DANMARK.

Nedtællingen til Wierd 409´s ankomst til DK er begyndt, og der arbejdes hårdt på at lave et solidt benarbejde for at kunne oplyse fremtidige ejere af føl efter Wierd, om hvordan hans afkom arter sig. Derfor efterlyser vi ejere til afkom af Wierd 409, som kunen tænke sig at dele ud af deres oplevelser med deres hest. Vi vil naturligvis også meget gerne have tilsendt billeder og lidt om Kåringsresultater (evt. linescore) og andre ting den har deltaget i. Vi håber at høre fra Jer derude, og opfordre alle alle til at skrive, så vi får så bredt indblik som muligt.

Du kan skrive en besked herinde, så kontakter vi dig, eller du kan ringe eller maile til www.elite-hingst.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har du Wierd 409 avkom ?
  • #1   24. sep 2010 Jeg har Marzel J.J efter ham og glæder mig til at se ham live, hun igner ham meget det er hende der er på mit profil foto, bor selv i Hirtshals nordjylland så glæder mig til han kommer tæt på så man kan se ham, hun har det mest fantastiske sind og er super flot syntes jeg. Moren til hende er ster hoppe. Glæder mig til han kommer skriv evt hvis i vil høre mere omkring hende. mvh Pernille

Kommentér på:
Har du Wierd 409 avkom ?

Annonce