Fik lige en sjov historie ! {{forumTopicSubject}}
Fik lige en sjov historie om min hest idag ..
Nu skal i lige høre hvorsdan det kan gå til at min hest har en "tvilling" der er to år yngre !:
Filippas mor Vicky var meget svær at inseminere, men heldigvis lykkedes det første gang. Derfor havde de jo noget sæd i overskud. Hmm. Nå, det frøs de ned og gemte det. Der var godt nok ikke ret meget, men hva pokker ?!
Næste år kom FIlippa til verden og de prøvede igen, for sjov skyld at insemenere vicky, med den smule sæd der var tilbage fra sidste år. Og vupti. Mon ikke om det også lykkedes denne gang.
Året efter, altså i 2001 kom VESTERGÅRDS DELICIOUS så til verden. Et dejligt lille hoppeføl der egentlig lignede sin søster rigtig meget. Heeh.
Så de er faktisk så meget helsøskende som man overhovedet kan være Man kan faktrisk næsten kalde den for tveæggede tvillinger, med to års mellemrum. Og sjovt nok ligger deres fødselsdag også rimelig tæt, med en lille måned i mellem.
Lidt sjovt at tænke på. Og at de så også ligner hinanden så meget. Delicious er bare lidt grovere og mørkere. Men højden, ørene og temperametet er næsten det samme
Synes lige jeg ville fortælle det !
jan 2006
Følger: 136 Følgere: 131 Heste: 5 Emner: 264 Svar: 5.688
jul 2005
Følger: 68 Følgere: 110 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 2.557
jul 2005
Følger: 1 Følgere: 34 Emner: 61 Svar: 732
sådan er det også med misty og hendes søster dixie . ved ikke om du (pernille) kan huske hende fra da hun stod ved line ? den marianne har ?
nå , men de er også hele søskende så er der godtnok lidt over en måned i forskel på fødselsdagene , men alligevel .
de har tilgængæld IKKE samme tempramet - dixie er sådan opmærksom og misty er heeeelt nede på jorden .
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
jun 2004
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 8 Emner: 329 Svar: 4.214
Fik lige en sjov historie !