{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

Fik lige en sjov historie ! {{forumTopicSubject}}

Fik lige en sjov historie om min hest idag ..

Nu skal i lige høre hvorsdan det kan gå til at min hest har en "tvilling" der er to år yngre !:

Filippas mor Vicky var meget svær at inseminere, men heldigvis lykkedes det første gang. Derfor havde de jo noget sæd i overskud. Hmm. Nå, det frøs de ned og gemte det. Der var godt nok ikke ret meget, men hva pokker ?!
Næste år kom FIlippa til verden og de prøvede igen, for sjov skyld at insemenere vicky, med den smule sæd der var tilbage fra sidste år. Og vupti. Mon ikke om det også lykkedes denne gang. smiley
Året efter, altså i 2001 kom VESTERGÅRDS DELICIOUS så til verden. Et dejligt lille hoppeføl der egentlig lignede sin søster rigtig meget. Heeh.

Så de er faktisk så meget helsøskende som man overhovedet kan være smiley Man kan faktrisk næsten kalde den for tveæggede tvillinger, med to års mellemrum. Og sjovt nok ligger deres fødselsdag også rimelig tæt, med en lille måned i mellem.

Lidt sjovt at tænke på. Og at de så også ligner hinanden så meget. Delicious er bare lidt grovere og mørkere. Men højden, ørene og temperametet er næsten det samme smiley

Synes lige jeg ville fortælle det !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fik lige en sjov historie !
Kommentér på:
Fik lige en sjov historie !

Annonce