Ang. brandmærke Ang. brandmærke
Hej HG'er..
Jeg har lånt denne skønne hest, som har et DV brandmærke, og her idag kunne vi så se hans tal under brandmærket, ved at han stod i en speciel vinkel i solen..
Ejeren har ingen papir på hesten, og ved ikk det korrekte navn på heste (er blevet omdøbt ved nye ejer), men det kunne jo være rart at få/købe papirene på ham, med hensyn til det korrekte navn, chipning, og konkurrencepas..
Nogle der ved hvor man skal henvende sig sådan man kan få de korekte oplysninger..? Tænkte der kunne jo være nogle der havde været ude for det samme..
jul 2006
Følger: 57 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 116 Svar: 510
jul 2008
Følger: 71 Følgere: 119 Heste: 11 Emner: 38 Svar: 617
jul 2006
Følger: 57 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 116 Svar: 510
Men nu er der kommet delte meninger om hvad der står i hans brandmærke, og derfor er det jo klart at mande ikke kunne finde hesten under det nummer han søgte efter..
Der var en der foreslog at jeg gjorde ham plask våd på brandmærket, og så lyste ind på ham med skabt lys, da det kunne gøre at man bedre kunne se mærket, så det vil jeg prøve, og så evt prøve at ringe til landcentret igen..
Ida J.... Manden på landscentret sagde at hvis man kunne finde frem til den rigtige hest, kunne man sagtens få nye papir på ham, men prisen kunne løbe op i omkring 2000 kr.. :S
Ang. brandmærke