461 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Ang. brandmærke Ang. brandmærke

Hej HG'er..

Jeg har lånt denne skønne hest, som har et DV brandmærke, og her idag kunne vi så se hans tal under brandmærket, ved at han stod i en speciel vinkel i solen..

Ejeren har ingen papir på hesten, og ved ikk det korrekte navn på heste (er blevet omdøbt ved nye ejer), men det kunne jo være rart at få/købe papirene på ham, med hensyn til det korrekte navn, chipning, og konkurrencepas..

Nogle der ved hvor man skal henvende sig sådan man kan få de korekte oplysninger..? Tænkte der kunne jo være nogle der havde været ude for det samme.. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. brandmærke
  • #1   29. jul 2010 Luffe.. Mange tak, vil prøve at ringe der til imorgen, og håber de kan give mig nogle oplysninger.. smiley

• #2   31. jul 2010 Jeg tror ikke du skal regne med at du kan få papirene på hesten igen desværre.. vi havde en knab. hoppe i bedækning med brændemærke, og de havde gjort alt hvad de kunne for at få hendes papire, men dem kunne man ikke skaffe igen.

• #3   31. jul 2010 Jeg har snakket med landscenteret for heste.. Snakkede med en meget flink mand, men han kunne desværre ikke finde hesten.. smiley

Men nu er der kommet delte meninger om hvad der står i hans brandmærke, og derfor er det jo klart at mande ikke kunne finde hesten under det nummer han søgte efter..

Der var en der foreslog at jeg gjorde ham plask våd på brandmærket, og så lyste ind på ham med skabt lys, da det kunne gøre at man bedre kunne se mærket, så det vil jeg prøve, og så evt prøve at ringe til landcentret igen..

Ida J.... Manden på landscentret sagde at hvis man kunne finde frem til den rigtige hest, kunne man sagtens få nye papir på ham, men prisen kunne løbe op i omkring 2000 kr.. :S

Kommentér på:
Ang. brandmærke

Annonce