{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
709 visninger | Oprettet:

hvor ofte kaster hoppen føllet? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Min hoppe blev for noget tid siden scannet drægtig, hun blev scannet på 32. dagen og der var en fint foster på 1,5 cm. Men jeg er meget nervøs for at hun skal tabe det, derfor ville jeg høre jer, hvad er sandsynligheden for at hoppen kaster sit føl? Hvor ofte sker det, og hvorfor?

Min hoppe har været meget mere nervøs end normalt, og jeg aner ikke hvorfor, derfor tænker jeg hun nemmere vil smide føllet når hun går og er nervøs?
Har jeg noget at være nervøs for?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor ofte kaster hoppen føllet?
  • #1   3. jul 2010 kan se ingen gider at svare dig.

det er meget forskelligt fra hoppe til hoppe.... nogle kaster aldrig... min den ene kaster desværre tit når hun er 8-12 uger henne i graviditetet.

min skal have hormoner fra dag 16 og til dag 120 så kaster hun ikke, da hendes skyldes en underproduktion af drægtigheds hormon.... overlever drægtigheden 120 dage producere 99% af hopperne selv nok hormon til at klare sig igennem drægtigheden (med mindre der er noget galt med fosteret, det vil så blive udstødt)

hvis du tænker hun har kastet må du have din dyrlæge ud... hvis hun kaster efter dag 35 er det ofte svært at få dem i fol igen samme år.

• #2   4. jul 2010 mange tak for svaret smiley

Dejligt at du ville svare smiley

Kommentér på:
hvor ofte kaster hoppen føllet?

Annonce