{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Rabat ved 2 hoppe DV {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Overvejer måske at ifole min nr. 2 hoppe. Men er ikke helt sikker på jeg vil endnu smiley
Man hører at der er rabat ved flere hopper?
Plejer det at være et fast beløb, eller er det hvad man kan forhandle sig til?

Nogle der har erfaring her?
Selvom jeg måske vælger at lade være, kunne det være godt at få lidt erfaringer på banen.

I behøver selvf. ikke nævne økonomien i det, bare selve oplevelsen omkring det at "få rabat" meget... Lidt eller...?

Mvh Charlotte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rabat ved 2 hoppe DV
  • #1   20. maj 2010 Jeg tror det er noget man forhandler inden man går igang med den første smiley
    Men jeg har faktisk aldrig hørt noget om det, men det skal da sikkert nok være muligt smiley
    Men jeg tror da ikke der er så mange der lige netop har to hopper hvor den samme hingst passer på eller? Så skal det ihvertfald være en hingst der avler godt over hele linjen smiley

• #2   20. maj 2010 ikke ved 2.. - sådan et sted som katrinelund ska nok have 3 - 4 hopper ind før de gir rabat.. - men de kan da bare spørge..

• #3   20. maj 2010 Super med svar smiley

Kan rabatten også gå hvis man vælger fx to forskellige hingste ved samme hingsteholder???
    smiley

• #4   20. maj 2010 Jeg tror det kommer an på hvilken hingsteholder det er og om man måske kender dem lidt på forhånd smiley
    Men hvis din ene hoppe allerede har været der, så er de jo lidt ligeglade med en hoppe mere fra eller til. Så du skal snakke godt for din sag smiley

• #5   20. maj 2010 Kan sige at jeg er jo ikke sikker på jeg vil have bedækket nr. 2. smiley Men man kan jo altid blive klogere... smiley

Stutteri Volstrup
    Miss Dior er pt. ved at blive bedækket med Gørklintgaards Santos
    Tænkte på at moderen måske kunne passe godt til Churchill smiley - Bare en tanke- indtil videre...

smiley

• #6   21. maj 2010 Snak med Henning, han er utrolig fair og behagelig, og jeg er sikker på han kan finde en god løsning.

Annette

• #7   22. maj 2010 Hej Ja det må man sige. Jeg snakkede med ham idag, og egen erfaring er at man handler om rabetten ved hest nr to smiley I hvert fald ved Henning. smiley

Efter vores snak er jeg meget sikker på at hoppen ryger afsted til hingst næste gang hun er i brunst.

Kommentér på:
Rabat ved 2 hoppe DV

Annonce