{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

hva koster det??? {{forumTopicSubject}}

hvad koster det at få en hoppe incimineret af dyrlægen??? jeg har over vejet at min fjordhest hoppe skal lægges i fol... men hun er virkelig bange for at blive læsset i en trailer så det vil nok være bedst at få dyrlægen til at lægge hende i fol....'

nogen der ved hva det koster ??? og hvornår det skal gøres?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hva koster det???
  • #1   18. apr 2010 Skal gøres når hoppen er i brunst.. - det er noget de normalt kan "måle"

• #2   18. apr 2010 okay takker...
    Håber på lidt fler komentare:)

• #3   18. apr 2010 Det er meget forskelligt hvad det koster. Men du kan se på hoppen at den er brunstig når den er helt postkasserød mellem skamlæberne smiley

Du skal jo også betale for hingsten smiley

• #4   18. apr 2010 Jeg fik min ifolet hjemme, og jeg kom af med godt 5000.

Først en test på om hun var ren, mandag scannet for at se æggets str. det var tæt på æggeløsning så tirsdag ins. og scannet, Torsdag hentede jeg igen sæd for en sikkerhedsskyld, og da dyrlægen kom og scannede hende havde hun haft æggeløsning - så mere perfekt kunne det ikke være
    På 16. dagen blev hun scannet drægtig. Og har termin her den 21. april.

Udover det så kommer der special foder de sidst tre mdr. som også skal lægges som en ekstra udgift.

Håber du kunne bruge det.
    mvh Line

• #5   18. apr 2010 tak tak... jeg har en hoppe der skal fole den 20 juli så er blevet oplært i foder... men vil lige høre om der er nogen der ved hva det koster at få dyrlægen ud og incemenere hende da hun ikke er glad for at blive læsset i en trailer altaså den anden hoppe jeg har;)

• #6   18. apr 2010 Bare lige så du ved det er der næsten ingen fjordheste der bliver tappet !

Det er enormt dyrt at få en hingst tappet, og det kan ikke betale sig i sammenligning med prisen på sæden..
    Derfor bruger langt de fleste fjordheste naturlig bedækning. Kender ikke engang nogle hingste i DK der bliver tappet. Måske Trollfin som står i Hjallerup..

• #7   19. apr 2010 okay det måske bedre at se om man kan finde en i nærheden af os i stedet for:) så han måske kan komme til os....

Kommentér på:
hva koster det???

Annonce