{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Føl 2010 - hvad skal indberettes? {{forumTopicSubject}}

Tilbage i september købte jeg en ifolet dv hoppe og eftersom det er første gang at jeg skal prøve at have føl med mulighed for registrering er jeg kommet meget i tvivl med hensyn til hvilke tiltag jeg som hoppeejer skal indberette eller informere omkring forskellige steder. Jeg har ikke haft held med at kontakte hingsteejer, så nu håber jeg at nogen herinde vil fortælle mig lidt om forløbet. Også gerne lidt om hvordan det foregår når føllet ér kommet til verden. Det drejer sig om hingsten Hub Of Univerze fra stutteri Firfod.
Håber at der er nogle der vil hjælpe. På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føl 2010 - hvad skal indberettes?
  • #1   20. dec 2009 hej hej
    først tillykke med hesten
    dernæst skal du sørge for du har ejerskiftet din hoppe ellers kommer føl anmeldesen til tidligere ejer
    ellers skal du såment ikke gøre noget før følle kommer, så skal du bare udfylde de papir du har fået det er meget nøje beskrevet hvordan du gør, og når du så skal ha lille føl brændemærket kemmer der en besigtiger og kigger efter om du har tegnet rigtigt når nu du har udfyldt papirne.
    og helt af sig selv kommer passet med posten smiley
    held og lykke med det

• #2   22. dec 2009 kan du ikke få fat på pixi på firfod tlf.45 2345 8921

og tillykke med føllet når det er... hob er bare for lækker :O)
    selv er jeg KÆMPE fan af herluf... :O) (som jeg meget håber dv giver mig tilladelse til at bruge smiley

men du må meget godt skrive når føllet er kommet og alt papir arbejdet er gjort... ved nemlig heller ikke en pind og skal have min hoppe bedækket til sommer

Kommentér på:
Føl 2010 - hvad skal indberettes?

Annonce