{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Så blev hun scannet {{forumTopicSubject}}

Normalt scanner jeg ikke mine shetlændere, da dyrlægen sjældent kan komme ind og gøre det. Jeg har mine hingste til at gå på folden ved siden af, så viser både hopper og hingst helt sikker hvis hun løber om. Så jeg var også helt sikker på at Puk var drægtig, lige ind til hingsteholder ringer i weekenden.

Hun bliver nødt til at bede mig om at få Puk scannet, da hun lader til at være den eneste der har holdt efter hingsten i år, de andre løber om igen og igen. Da hun har købt ham i år, skal han retur hvis han er steril, da hun jo så ikke kan bruge ham til det han er købt til.

Behøver jeg at fortælle at jeg blev nervøs for om der ikke var føl i min dejlige pige. Hun blev bedækket i følbrunsten og kun 3-4 dage, hun plejer at tage imod en uge.

Dyrlægen kom her til morgen kl 8, kiggede noget, da han ikke havde fået at vide at det var en shetlandspony, (han troede vist ikke at jeg havde dem længere :-)) og var ikke ret sikker på at han kunne scanne. Men han forsøgte og fandt et foster på ca 2 måneder, hvilket passer med at hun er blevet bedækket først i juni. Sikke lettet jeg blev.

Måtte bare lige ud med det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev hun scannet
Kommentér på:
Så blev hun scannet

Annonce