{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Mon der kommer føl? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har brug for lidt kyndig hjælp. Min hoppe blev ifolet sidste år med en new forest hingest. Men da jeg ikke havde råd til at få den scannet, ved jeg ikke om der føl i hende. Hun er sat til den 19 maj, altså på tirsdag. Men synes ikke hun er særlig tyk, men for et par dage siden begyndte hendes yver at blive større. Jeg ved ovehovede om jeg kan forvente et føl. Jeg prøver så meget så muligt at følge hende adfærd. Hun er holdt op med at spise på folden, hun står bare og kigger. Og hun gider ikke lege med Corrado mere, hun står helts i et hjørne at folden.

Her er lige et billede:
http://images.hestegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/2339933_l.jpg

Nogle der evt kan hjælpe mig??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mon der kommer føl?
  • #1   17. maj 2009 Det er så svært at sige.

Da vores hoppe var i fol sidste år, kunne vi ikke se det. (Godt nok var hun scannet)

Først aftenen før hun folede, kunne vi rigtig se det. I år er det tydeligt.

Der er ikke længe til den 19, så du burde lige så stille kunne se det. Men ærgeligt at du ikke har fået hende scannet, så sparer lidt "energi".

• #2   17. maj 2009 Hm, nej hun ser ikke særlig tyk ud, men hun kan sagtens være i fol - (link fjernet) dette er 3 dage før min hoppe folede et sundt og raskt føl (vi vidste ik hun var i fol) , og jeg synes ikke hun ser særlig tyk ud heller (:

Men har ikke så meget forstand på det, vi må da håbe at du får et lille føl d:

• #3   17. maj 2009 Jeg er virkelig også træt af at hun er ikke blevet scannet. Men min økonomi var ikke til det, da jeg lige pludselig stod i penge problemer.

Kommentér på:
Mon der kommer føl?

Annonce