Belgier hoppe til avl søges??? {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg har fået en ide til et lille projekt. Det går ud på at jeg skal bruge en Belgier hoppe, altså en som vil ligge hoppe til et kommende føl. Men Hingsten til føllet skal være en Frieser. Jeg har forhørt mig ved 3 forskellige dyrlæger som siger at det sagtens kan lade sig gøre så længe det er hoppen der er Belgier og Hingsten der er Frieser.
Mit sprøgsmål er så om der er nogen som vil ligge hoppe til??? Jeg betaler selvfølgelig for alle udgifter, altså dyrlæge, insiminering, ekstra udgifter på foder osv. Eneste betingelse er bare at føllet er mit når det er gammelt nok til at komme fra moderen.
Der vil blive lavet kontrakt på hele forløbet
Nogen der måske vil hjælpe med dette????
okt 2007
Følger: 46 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 96 Svar: 1.509
maj 2005
Følger: 66 Følgere: 59 Heste: 12 Emner: 62 Svar: 2.017
Jeg tror det kan blive et problem - medmindre du vil tage belgieren hjem til dig eller privat stald og betale ALT - virkelig alt!
Og selv her er det nok et problem.
apr 2004
Følger: 77 Følgere: 85 Heste: 5 Emner: 96 Svar: 1.919
Må jeg spørge om hvilken grunde til at mixe de racer?
Er lidt nysgerrig
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 39
Jeg har selv Belgier, så ja, ved godt hvordan sådan en ser ud.
Og om jeg skal tage hesten hjem eller ej er mig underordnet og som jeg skriver, så skal jeg nok betale ALT!!
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 39
grunden til dette mix er bare en ide jeg har haft altid, jeg er helt vil med begge racer og så syns jeg det kunne være sjovt at have en blanding for at se hvilke kvaliteter der ville træde i kraft for begge racer.
apr 2004
Følger: 77 Følgere: 85 Heste: 5 Emner: 96 Svar: 1.919
Okay - det lyder nu meget spændende
Håber da du finder en
Belgier hoppe til avl søges???