{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foling
  • #1   11. sep 2008 Nogle timer før gjorde min

• #2   11. sep 2008 syntes det er meget forskelligt, nogen gange syntes jeg de har virket urolige og der er ikke sket noget dagen efter, men en ting er sikker hvis der er voks propper på patterne, så kommer der føl inden or 48 timer, ellers skal du have fat i doktor dyr

• #3   11. sep 2008 voks propper komer normalt et døgn før foling altså 24 timer.

• #4   11. sep 2008 Hmmm, det er meget forskelligt, nogle vil om morgnen slet ikke ud eller står bare oppe ved leddet og vrinsker hver gang de ser en, så er der noget under opsejling. nogle når ikke at udvikle vokspropper og gør de , kan de godt stå med dem i en uge, før der sker noget.
    Nogle får mælkeløb op til foling andre ikke. Nogle sætter stort yver og igen andre ikke før de har folet.
    Du skal kende din hoppe godt og vide hvordan hun normalt reagerer.
    Er hun meget mere urolig en hun plejer??
    Det kan også være at hun har ubehag på grund af føllets store tyngde.
    Men en ting er sikkert. Hvis hun er blød som smør ved haleroden og
    meget slap og lidt åben, så er følle snart på vej.

• #5   11. sep 2008 det er ALDRIG til at vide..
    vi har en hoppe hvor vokspropperne kommer og går... vi har en hoppe der blev urolig 5 timer før foling, én der slet ikke virkede urolig. Èn havde mælkeløb et par timer forinden.

det er aldrig til at vide, hvis man ikke kender sin hest meget godt...

• #6   11. sep 2008 Mange tak for svarene smiley

• #7   13. sep 2008 det er ikke alle man overhovedt ka' mærke det på, en af mine hopper sveder ikke engang før, under, eller efter folingen, der er heller ikke noget at mærke på hende, eller nogen vokspropper, men de andre plejer jeg at kunne mærke det på i løbet af dagen(:

Kommentér på:
Foling

Annonce