{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Øj det er svært, beholde eller sælge {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo været så fantastisk heldig at få drømmeføllet i år, en rigtig flot broget pige på min frieserhoppe. Det har hele tiden været meningen at hun skulle være en beholder da jeg skal sælge hendes mor da hun ikke kan rides.

Drømmen om at have en frieser til avl og ridning ligger stadig stærk, og jeg har tænkt på flere måder på hvordan jeg kan få råd til at købe en ny. Salget af Jits er ikke nok, så har overvejet at sælge Charlie også, og så købe en tilredet frieser. Men så står jeg jo stadig kun med én ridehest de næste år, hvor jeg jo gerne vil have to. Så nu er jeg kommet i tanke om at jeg kan sælge Jimbalaya, hvis jeg kan få penge nok for hende til at købe en rideklar, eller næsten rideklar frieser. Hende kan jeg jo så lave et nyt barockpintoføl på som med tiden kan overtage pladsen for Charlie, men hvordan er chancen for at få en med så flotte aftegn en gang til.

Hvad ville i? Beholde drømmeføllet af egen avl og avle og ride på hende. Eller sælge drømmeføllet, og udfylde drømmen om en frieser som jeg både kan ride og avle på? Ej hvor er det altså svært. Da man jo ved hvad man har, men ikke hvad man får...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øj det er svært, beholde eller sælge
Kommentér på:
Øj det er svært, beholde eller sælge

Annonce