Hingst Søges til Pony xP {{forumTopicSubject}}
Ja, nu skal Ecru temmelig sikkert gå med et føl. Vi har nemlig ansøgt om stutteri, så irreterende Køge kommune ikke kan sige nej til at lade os bygge ridehus (mindre detalje hehe). Jeg har lige fået hest så den sluger det meste af tiden nu og Ecru går og hygger sig lidt, men jeg vil ikke helt af med hende endnu + plus hun har alderen til det + det kunne være en sjov og spændende oplevelse xD
Der må gerne være noget gang i hingsten, både gang messigt og temperament messigt da Ecru ikke har verdens smidigste gang og nogle gange er ALT for rolig (krikken er ligeglad med dobbeltdækkerbusser, traktere, de der skinnende Statoil lastvogne og stort set alt andet)
Jeg overvejer stærkt Prince Perfect. Han havde vidst en super årgang føl i tyskland el. sådan noget?
Magic Dancer kender jeg ikke så meget til, men Katrinelund har ham med i deres hingstekollektion, så han må vel være temmelig talentfuld også.
Nå, til sagen før jeg skriver fingrene af - Har i nogle gode forslag?
PS: Jeg HAR kigget på sportspony.dk
feb 2007
Følger: 49 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 103 Svar: 1.444
mine favoritter er doucan og dont forget me.... men de mener selv den bedste er charming boy....
de har følgende hjemmeside www.noerlund.com
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Heste: 1 Emner: 2 Svar: 6
Jeg har også overvejet Antario, men har ikke kunne finde noget som helst om ham andet end hvad der står på sportspony.dk (de skulle se at få lavet den hjemmeside om, den ser ikke særlig proffesionel ud, syntes jeg)
Tak !
feb 2007
han er også kåret som den mest betydningsfulde hingst for DSP avl.... og er selvføldig elite hingst.... har et utal af gode afkom, medaljedyr, og gode stævneponyer.
aug 2007
Han lyder også rigtig god...ville ellers også have overvejet Bolero, men han er far til Ecru hehe
Ecru har en fantastik stamtavle
Bolero er jo elitehingst, morfoar er B-pony i spring og mormor er elitehoppe og var med til at grundlægge DSP i 70'erne
Så det vil jeg bestemt også gerne støtte op på!
Jeg har ellers prøvet at få min mor med på FS Champion Deluxe eller Don't Worry (check youtube.com) men hun syntes det bliver alt for dyrt, selvom de er fabelagtige begge to - øv -.-
feb 2007
men ring til britta som ejer stutteri stald nørlund 40896542.
hvis der findes video ved hun det.
alle nørlunds hingste er billige i bedækning.
aug 2007
DSP
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.104
Han er ny kåret i DSP, og er fantastisk ??
Han står også i køge/herfølge
jul 2007
Følger: 53 Følgere: 59 Heste: 5 Emner: 103 Svar: 680
www.hingstecenter.dk
aug 2005
Følger: 146 Følgere: 132 Heste: 13 Emner: 77 Svar: 1.921
håber du finder den perfekte hingst til din hoppe
aug 2005
Følger: 146 Følgere: 132 Heste: 13 Emner: 77 Svar: 1.921
mar 2007
Følger: 514 Følgere: 518 Heste: 6 Emner: 95 Svar: 1.211
kig forbi www.hingstecentervest.dk