WPBR ejer WPBR ejer
Hejsa HG!
Er der andre herinde der er ejer af en WPBR hoppe/hingst/vallak!
Jeg er ny - eller slet ikke endnu - men overvejer mig en pony/hest som er WPBR registeret og vil høre om der er andre herinde i den klub og hvad jeres erfaringer er med dem.
Hvad racer jeres er sammensat af!
Jeg har selv hoppen (fubdet den rette hoppe) og jeg har en ide om hvem hingsten skal være - og jeg skal nu søge inde for welsh cob klubben om hun kan godkendes til deres avl - ganske vist i 201 når hingsten er godkendt i avlen.
Er der nogen herinde der vil gå med mig gennem denne store oplevelse
okt 2010
Følger: 27 Følgere: 196 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 744
Han har rødt pas og registreret i WPBR
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.110
jeg har før haft to andre wpbr afkom, og er meget glad for at bruge welshblod krydset med andre race, for at lave en god ridetype.
dit projekt lyder virkelig spændende, og jeg krydser fingre for at du kan få lavet et fantastisk føl.
der er inde på facebook en gruppe for os der avler wpbr, der er en masse kloge hoveder, der kan hjælpe dig med alle de spørgsmål du nu har.
nov 2007
Følger: 150 Følgere: 391 Heste: 5 Emner: 140 Svar: 1.622
Jeanette - hvem er moder og hvem er fader?
Ja jeg er ret spændt på dette projekt - ingen ved endnu om hoppen kan ifoles - så det er j bare endnu mere spændende.
Jeg har fundet gruppen på fb og har meldt mig ind - så nu følger jeg lige nysgerrig med
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.110
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.256
Derud over venter jeg 2 Welsh part bred afkom næste år.
Begge hopper er Trakehner og hingsten er min Welsh cob hingst =) Er super spændt.
okt 2006
Følger: 95 Følgere: 73 Heste: 5 Emner: 47 Svar: 693
Min ikke helt korrekte WPBR er fjordhest 25% /Oldenborg 25% og 50% welsh
Men han er faldet ret godt ud syntes jeg selv Han er på min profil og det er mor og far også
Held og lykke
nov 2007
Følger: 150 Følgere: 391 Heste: 5 Emner: 140 Svar: 1.622
Hingsten jeg har valgt bliver dog først reg. i 2018 - det er derfor jeg venter - og moderen ansøger jeg om. om må bruges i avlen - jeg er super spændt - men også fordi vi ikke ved om hoppen kan bruges - da hun aldrig har vist tegn på brunst andet end når hun har mødt hingst.
Jeg vælger denne løning pt. da min veninde ejer hingsten og hvis det "mislykkedes" så er detdet hele værd. hingsten er super lækker. og da det evt. kommende føl skal bruges hos mig - ja så er jeg mest interesseret i sind og temp. Højden kommer sig ikke så nøje og heller ej farve.
Jeg er super spændt og med de lækre i viser her - ja så kan jeg kun glæde mig endnu mere - hvor høje er jeres afkom, højden på forældrene ?
WPBR ejer