Valg af hingst til bedækning {{forumTopicSubject}}
Kender du en god hingst som helst ikk er for dyr at bruge, og det skal helst være her på sjælland. Vil nemlig gerne have sat min hoppe ifol
Jeg tænker lidt på om det skal være en frieser, eller en oldenborger, for der hvor hun står har ejeren en lækker oldenborger hingst.. men jeg kunne jo også godt tænke mig et føl med god gang..
Jeg tænkte lidt på Zardin Firfod, men hende som ejer stedet hvor Piraten står sir at folk der har forstand på avl bruger Zardin fordi han har et varmt temperament.. og det kun var for nogen som var van til at avle.. men han har jo en kanon gang, og de afkom jeg har set han har avlet har bare været en rigtig lækker sag
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.099
jul 2006
Jeg skal ikk bruge en travhingst da jeg ikk kan bruge et traver føl til noget, desuden har travforeningen ikk godkendt hende som avlshoppe fordi de siger hun er for lille
Regner også med at bruge en med masser af fyld
jul 2006
jul 2006
Nej , det er ikk grunden til hun skal ifol.. jeg sys bestemt at en traver er lige så meget en ordenlig hest som alle andre.. hun er måske bare så uheldig slet ikk at kunne rides overhovedet og vil ikk af med hende for hun er noget helt specielt og min lille pige..
og nej jeg vil ikk have en traver hingst, vil have en med fyld.. og så kommer føllet også mere af med traverns gangart.. og er det en trav hingst, vil den da bestemt sikkert ikk have en ordenlig galop som piraten har
jul 2006
Muligvis.. hvor høj er han ca?
jul 2006
feb 2007
Følger: 31 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 489 Svar: 2.099
Valg af hingst til bedækning