{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Springpony hingst
  • #1   11. apr 2017 Hvis ikke det absolut skal være en kat 1 så prøv og se min kårede avlshingst - der ligger video af hans far på annoncen som går de helt høje spring klasser , han går selv mest dressur ( da jeg er dressur rytter og hende jeg har haft til at ride også er det ) men er sprunget også både med rytter og løs , og han springer med stor teknik og kapacitet smiley

Han er ikke selv så stor men familien bag ham er smiley

Har selv et afkom fra sidste år og 2 fra i år hvor kun lige jeg har fået den ene lagt ind , men begge fra i år er med 4 sokker og stor stjerne , trods mødrene ingenting rigtigt har - han lavede sidste år 5 afkom hvor 4 ud af de 5 også have 4 sokker og enten blis eller stjerne , og så hende af min som så har 2 sikker bag og en stjerne smiley

Han vil kun stå til rådighed denne sæson og så kommer han ud og gå i sporten igen da jeg har fundet en pony pige til at ride ham de næste par år før han så kommer i avlen igen smiley

• #2   11. apr 2017 Don Corleone

http://www.hestegalleri.dk/galleri/313425-dsp_jaegersborgs_don_corleone_sph_224_avlshingst

Fået 8,5 til kåring i både kapacitet og teknik..

Kommentér på:
Springpony hingst

Annonce