{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drægtig hoppe yver
  • #1   28. mar 2017 gætter på det er en førstegangs? en lille uges tid tror jeg, men hold øje, de kan hurtigt stå med vokspropper

• #2   28. mar 2017 For mig ja, men hoppen har haft føl før:)

• #3   28. mar 2017 nå lignede det ikke lige:)

• #4   28. mar 2017 Nej hun holder sig godt;)

• #5   28. mar 2017 Når det er oppeover vil hendes yver blive mere fyldigt, så tænker også en uges tid, men som Oldenborgavler skriver så hver opmærksom på vokspropper, da det betyder det sker meget snart smiley

• #6   28. mar 2017 Ja jeg holder også meget øje, men hendes adfærd i boksen ændre sig fra uge til uge.
    Sidste uge indtil fredag, var hun virkelig urolig i boksen, ville hele tiden holde styr på de to drenge ved siden af, og åd som aldrig før. Fra lørdag har hun nærmest ikke lavet andet end at prøve at stå og hvile. Dog kan hun ikke finde et godt ben al hvile på, og hun ender altid med slet ikke at hvile... men så igår aftes da jeg self. Var til undervisning, har hun kun lige smagt på wrappen, men spist al kraftfoder....

• #7   28. mar 2017 Vores spiser som regel ikke rigtig noget dagen op til, og hviler mere samt er sure på de andre i stalden

• #8   28. mar 2017 Et gæt kan man jo altså komme med - men tør næsten ikke , mine hopper havde termin her den 24 og 26 marts og ingen af dem har folet endnu , den "gamle" venter sit 6 føl og har haft KÆMPE yver nu i 14 dage var sikker på hun folede før tid i år - ak nej , at de går 14 dage til 3 uger over er meget "normalt" i denne tid pga vejret og da vi skal ha en masse regn til weekenden ja så venter de nok en uge til smiley

Min anden hoppe er første gangs folende og har siden torsdag haft pluk veer , men stadig hellere ingen føl hos hende endnu , dog er der hellere ikke meget yver på hende - kontra den anden hoppe men det også fordi det hendes først så det jo ikke så underligt de ikke laver et kæmpe yver smiley

Men tålmodighed - den kommer ud når den er klar , at gå 40 dage over er hellere ikke unormalt , har før haft en som gik 7 uger over og selvfølgelig med dyrlægen i den anden hånd hele vejen , men sådan er heste jo indrettet er vejr og vind og ikke mindst de helt "rigtige" forhold for hoppen så gemmer de på det , og det skal man ikke være bange for - dog selvfølgelig ALTID en god idé at man efter en god uge over tid lige holder sig i kontakt med dyrlægen så man os sikre sig at alt er som det skal være - og ellers så må man bare være væbnet med MASSER af tålmodighed smiley

- trods det at det er MEGET svært , ha ha ( syntes jeg ihvertfald )

God vind med følle , bliver spændende og se hvad der kommer det er din Sec A hoppe som venter føl efter Sec B Hingsten safir ikke ? smiley
    - bliver spændende og se hvad for en farve den får smiley smiley

• #9   28. mar 2017 Både mor og far er sec b, og ja safir er far. Så det bliver en helsøskende til min ene hingst:)
    Og der er 100% garanti for palomino, dog kan palomino farven jo også variere rigtig meget;)

• #10   28. mar 2017 Gud er hun os en Sec B - lagde jeg slet ikke mærke til , så bare hun var 126 og tænkte derfor det da nok en Sec A'er smiley

Beklager , men det altid spændende når der er noget specielt farve ind over , og ja Palomino farven kan jo svinge i flere varianter - super spændende god vind med følle og mor smiley

• #11   28. mar 2017 Jo tak:D jeg glæder mig også helt vildt til følle kommer ud (forhåbentlig snart)

Kommentér på:
Drægtig hoppe yver

Annonce