Rugehoppe til embryo - har din? Rugehoppe til embryo - har din?
Er der nogen, som har prøvet at have deres hoppe gående som rugehoppe for et embryo?
I så fald vil jeg meget gerne høre, hvordan oplevelsen har været, hvad der har været anderledes fra en alm. ifoling, hvor føllet er hoppens ejet.
Overvejer at lade min unghest gå som rugehoppe (af personlige årsager), og er faktisk blevet kontaktet i går aftes af én, som muligvis er interesseret i at bruge hende.
Jeg har i øvrigt selv avlet min hest, så kender alt til en alm. ifoling. Dog har jeg hverken selv prøvet, eller kender nogen som har, det med embryo, så er da lidt nysgerrig Det var begrænset, hvor meget info jeg fik i telefonsamtale med Højgård
Spørger jer - lige så meget for at høre hvordan JERES oplevelser har været.
Har hoppen stået hos jer selv, eller hos embryoets ejere? Min kommer til at skulle blive hos mig, bortset fra de dage den skal stå på Højgård naturligvis
Fyr løs
I får lige et billede af min, fra hun selv var en lille bølle - billedet er 3½ år gammelt
maj 2007
Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.680
mar 2010
Følger: 66 Følgere: 77 Heste: 7 Emner: 717 Svar: 3.858
Maja B: Det er også sådan jeg tænker det skal være - mht. udgifter
Ved du om de har skrevet kontrakt? Kan næsten regne ud at du ikke selv nåede at få lavet en?
mar 2010
Blogger
Følger: 23 Følgere: 2130 Heste: 7 Emner: 339 Svar: 11.490
Det er selvfølgelig sat på spidsen, men det er alligevel overvejelser man bør tage - især når der er en anden part ind over.
Få noteret ned hvor lang tid føllet skal være hos dig efter fødsel - hvis de vil have føllet til følskuer, hvem står for transport osv. af hoppe og føl, hvem dækker hvis der sker noget..
mar 2010
Britt N: Det er jeg klar over
Maja B: Skal lige være helt med. Er det låner som skulle betale 10.000, som du så tilbagebetalte? Eller hvordan? Der stod jeg lidt af
mar 2010
mar 2010
jan 2009
Følger: 45 Følgere: 43 Heste: 4 Emner: 10 Svar: 93
Rugehoppe til embryo - har din?