1.757 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvor lang tid går der endnu? Hvor lang tid går der endnu?

Hej HG

Lige en lille gætteleg eller et hyggeligt lille forum omkring drægtighed og føl.

Min hoppe er sat til d. 26 Juni og her for 3-4 dage siden kunne man begynde at se at hendes yver ændrede sig. I dag tog jeg tilfældigvis lige et billede af hendes yver, og jeg synes at yveret betydeligt har ændret sig inden for de sidste 3-4 dage smiley

Vedhæfter billedet.

Hvor lang tid vil I skyde på at der går før foling? Foler hun før eller efter termin, tror I?

Hvor lang tid før folingen satte jeres hopper yver? Fortæl gerne jeres erfaringer hertil smiley

Mvh Sandra

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor lang tid går der endnu?
  • #1   31. maj 2016 en hoppe jeg har redet og som jeg skal igang med igen efter folingen, satte også yver for 2 uger siden (er sat til den 20 juni) det var så vanvittig spændt, men nu er det faldet helt sammen igen.
    Det har 2 ud af 5 hopper gjort her smiley

de har alle sat det endelige yver smiley en uge+ op til, de sidste dage har de så været godt spændte og på 4 ud af 5 hoppe, har mælken simpelthen løbet ud af dem i timerne op til smiley

• #2   1. jun 2016 Tror hun foler omkring termin eller lidt efter, set ud fra størrelsen på yveret smiley

• #3   1. jun 2016 Tak for svar - det er altid så forskelligt med alle de der folingstegn, men dejligt at høre jeres tanker.

Jeg håber at damen foler før termin, da jeg skal flytte og have hestene med, så bare at følle er mindst en uge gammel før vi skal afsted smiley

Vil gerne have at følle er så gammel som muligt, så det bliver lidt nemmere. Og så vil jeg egentlig bare gerne have at det kommer ud!! smiley

• #4   3. jun 2016 Jeg mener at man først må flytte føl når de er 14 dage gamle og navlestrengen er helt tør og lukket. Men ved ikke om det kun er en anbefaling og ikke en lov smiley
    Held og lykke!

• #5   4. jun 2016 Det er der altså ingen lov om smiley

Men jeg ville nu heller ikke selv flytte et så nyt føl, eller en hoppe lige før en foling for den sags skyld smiley

• #6   4. jun 2016 Bare rolig jeg flytter ikke hoppen før folingen, og de bliver flyttet når de begge er klar smiley

• #7   25. jun 2016 Det er slet ikke et folingsklart yver!! Det skal være helt spændt helt ud i patspidserne! Hvornår var sidste bedækning ? Tæl ca 340 dage derfra, - 5+ 20 dage. efter billedet af yveret burde der gå 1-3 uger smiley

• #8   25. jun 2016 Tak for svar, Bent. Hun har heller ikke folet endnu og termin er i morgen. Håber at hun foler i næste uge smiley

• #9   26. jun 2016 Yveret skal være helt spændt = der gik 14 dage før denne hoppe folede, det var først da yveret var helt spændt og der var mælkeløb smiley

profilbillede
Kommentér på:
Hvor lang tid går der endnu?

Annonce