Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føl efter Antobello
  • #1   21. nov 2015 Vi fik en lille pige efter ham sidste år og venter endnu en til næste år. Morfar er Temple Wind xx.
    Vi har ikke været specielt heldige med gangarterne. Hun har nok det, man vil kategorisere som middelgangarter, men ikke noget spektakulært. Hun er egentlig fornuftig af sind, men præget lidt af sin fuldblodsandel. Hun har ualmindeligt meget gåpåmod, lader sig ikke lige slå ud, har altid været meget selvstændig og er kølig overfor det meste.
    Hun går sammen et hingsteføl, som også er fra i år, som virkelig har været efter hende siden dag 1, de blev lukket sammen. Han bider og muler hende konstant, men hun er slet ikke bleg for at svare igen. Nogle gange bliver det for meget, men for det meste giver hun ham tilbage af samme skuffe!
    Billedet er fra følskue i Ikast i år, hvor hun er lige til den buttede side og meget overbygget - det er måske ikke så svært at se smiley

profilbillede
  • #2   21. nov 2015 Hun er da fin smiley

• #3   21. nov 2015 Kendere i avlen siger ; Antobello er en fantastisk fin ridehest og lad den fortsætte med at være ridehest, deb kommer ikke til at gøre sig gældende i avlen. Hans afkom ind til nu har bare ikke haft nok power...

smiley - jeg ville satse mere på Placido Domingo eller Chandler hvis man vil have føl fra Højagergårds hingste. Trods Chandler er spring afstamning så har han et kæmpe gangartes potientiale! smiley

• #4   22. nov 2015 Ihhhhh det er et puslespil der avl der smiley
    Mange fine hingst og man vil bare gerne finde den helt rigtige til sin hoppe

• #5   22. nov 2015 Hvis jeg gik efter en kommende dressurhest, så ville jeg ikke vælge en springhingst uanset gangartsformåen.

• #6   22. nov 2015 Man kan naturligvis altid forsøge at præge en bestemt vej, men der er jo ingen garantier for spring eller dressur - - det er jo i denne situtation avlers bestemmelse at hesten går springning den kunne lige så godt gå dressur - og have flotte resultater.. Om den er uddannet spring eller dressur er i mine øjne tæt på irrelevant hvis den kan tilføre det min hoppe mangler..

Jeg har Blue Hors afkom der går M-springning smiley - og hun er mindst lige så go eller bedre end en hest med rene spring gener. Jeg havde forventet mig en dressur hest, men hvorfor skulle jeg tvinge min hest til at lave noget den ikke synes er sjovt, jeg har nu en fantastisk spring hest! Med dressur afstamning og hvad så? - Jeg laver måske en ny Military stjerne på sådan en hest, og dem er der mangel på smiley

• #7   22. nov 2015 Selvfølgelig kan man selv præge dem, men der er stadig langt større chance for en stort gangartspotentiale, når stammen har bevist sit værd.
    Det andet synes jeg mere er tilfældighedsavl.

Kommentér på:
Føl efter Antobello

Annonce