{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad skal man gøre for at blive et stutteri
  • #2   8. jun 2015 Jeg vil mene det kræver du avler og har et momsnummer..

Som der står på Wikipedia:
    Et stutteri er et sted hvor der avles heste. Blandt opgaver der udføres af et stutteri hører bedækning og opdræt.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #4   8. jun 2015 Så skal du have nogle rigtigt gode kårede avls hingste, nogle hopper med de helt rigtige stamtavler, og helst skal både hingste og hopper have præsteret min. Med gode resultater ved championater.

Der ud over skal du være oprettet som virksomhed, så alt skal moms registreres, og der skal betales skat osv af al indtjening.

• #5   8. jun 2015 Okay lyder besværligt og dyrt.
    Så alle dem der avler heste i de forskellige avlsforbund som hedder stutteri et eller andet er de alle sammen rigtige stutterier?
    Eller er det noget andet som har gjort at de må kalde sig for stutteri et eller andet?

• #7   8. jun 2015 så alle de andre fx frederiksborg som kalder sig selv stutteri et eller andet.
    Er de så også stutterier eller har de fået en eller anden godkendelse fra avlsforbundet til at kalde sig stutteri??

• #9   8. jun 2015 Jeg har Tindur opstaldet på et Dv stutteri. De har ingen hingster (andet end hvad der bliver født). De er moms registreret. Der er pt. Tre avlshopper. Der var fire på et tidspunkt men en kom i fryseren da hun ikke skulle bruges mere. De er alle af en rigtig god stamme og den ene er mor til den kendte dressur hest NOH Wizard. Vi havde ved Maks belastning 16 heste gående. Det er hårdt arbejde og er man heldig så tjener man en lille smule..

Mvh TT smiley

• #10   8. jun 2015 så der er mange som bare kalder sig selv for stutteri deres navn
    så de er for det meste ikke stutterier??

• #12   8. jun 2015 må de overhovedet kalde sig for stutteri??

• #14   8. jun 2015 Det skal lige siges at vi havde besøg af Blue Horse her for et par måneder siden. De kom for at kigge på sine afkom. Jeg tror ikke de havde kommet til nogle der "kun" var hobby avlere da de jo aldrig skulle gøre andet end at rejse rundt og se på afkom smiley

Mvh TT

Kommentér på:
hvad skal man gøre for at blive et stutteri

Annonce