{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plukveer og redde bygning ..
  • #1   13. feb 2015 Jo det er det hvornår er hoppen bedækket ?? Ville ringe til dyrlægen for sikkerheds skyld

• #2   13. feb 2015 Hvordan er hun i bagparten, stadig fast eller et hun begyndt at blive blød i muskulatuen?

Jeg ville også ringe til dr. Dyr, ikke nødvendigvis for at de skal komme og tilse hende, men bare lige snakke om hvad og hvor meget er okay.

da jeg ventede føl begyndte hoppen at få veer, puste og svede så jeg droppede en konfirmation i min mand familie, for jeg var sikker på at det var nu, godt nok nogle uger for tidligt, men ikke uforventet da vi havde haft en del andre komplikationer.
    Efter et par timer var hun stadig lukket bag i og faldte til ro igen... Nøj hvor følte jeg mig dum da jeg mødte op til konf. I rette tid til dessert, uden at der var kommet føl...
    Men tiden der efter tilbragte jeg en nat i stalden, en nat på venindens sofa med overvågning i boksen og intet skete der...
    En uge før termin, uden nogen som helst varsel eller adfærds ændring kom Fancy til verden... smiley

Sorry den lille historie, tilbage til emnet, snak med dyrlægen hvad de mener.

• #3   13. feb 2015 Det er hun 23 maj sidste år eneste gang..

Der er ingen tvillinger for hun er tjekket ved scanning 3-4 gange sidste år og håndmærket

Kommentér på:
Plukveer og redde bygning ..

Annonce