Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Idéer til lege, øvelser osv. Hejsa :) Her 1. Marts startede jeg i lære som underviser i den rideklub som jeg går i. Lige nu er det sådan at de sids...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. mar 2014
Visninger:
682
Hingst til 9-årig hoppe uden stamtavle. Hej allesammen. Jeg har flere forskellige spørgsmål ang. min hest Silki. Jeg slutter på gymnasiet her til sommer og...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2014
Visninger:
996
Camilla stormont kursus i nordjylland :) Hejsa folkens Sagen er den at jeg lige nu forsøger at arrangere et kursus med camilla stormont, ved 9640 farsø , og s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2014
Visninger:
802
Camilla stormont kursus i nordjylland :) Hejsa folkens Sagen er den at jeg lige nu forsøger at arrangere et kursus med camilla stormont, ved 9640 farsø , og s...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2014
Visninger:
990
SPRAY TAN HJÆLPE!!!!! Hejsa tøser og? drenge:D Jeg fik lavet spray tan med naturstoffer i går, og det er faktisk ok på mave og bryst, hvo...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
18. mar 2014
Visninger:
703
Så det Spoiler Tid Igen *Det sker* Ja så er det tid til lidt flere "Spoiler" Denne gang syntes jeg det har været meget svært at finde ud af hvad der he...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
15. mar 2014
Visninger:
1.404
En novelle til dansk skriftlig fremstilling. "Noget for noget" Dette er en lektie jeg havde for i dansk stil. Den er ret lang, men skriv hvad i synes om den. Modtager gerne ris/ros :...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. mar 2014
Visninger:
2.012
Min pony og mig - marts 2014 Hejsa Jeg nåede ikke lige at være med på "min pony og mig - februar 2014" så nu vil jeg altså også være med på marts...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. mar 2014
Visninger:
601
Afblegning - spørgsmål.. Da jeg for nogle år siden næsten havde helt sort hår og farvede hår indtil for ca. 1/2 år siden(dog lysere brunt), har ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
14. mar 2014
Visninger:
624
Groundwork gruppe på facebook Kunne umiddelbart ikke lige se noget i reglerne omkring at dele grupper. Men har oprettet en gruppe omhandlende ground...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. mar 2014
Visninger:
186
Shetlænder 'mad' Hej Min shetlænder harley er en smule over vægtigt. Så nu vil jeg høre hvad jeg kan gøre får at han taber sig. Så hvad...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
10. mar 2014
Visninger:
1.250
Nyt hår? Nogen idéer Jeg skal til frisør tirsdag i næste uge for at få styr på situationen på toppen af mit hoved.. også kaldet mit hår. ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
7. mar 2014
Visninger:
923
Må jeg tilmelde inden hun er målt? Hej piger, jeg skal lige have noget på plads fra jer kloge hoveder ;) Min pony er ikke målt før, men hun skal måles nu...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
3. mar 2014
Visninger:
362
Føler mig til grin Bliver lige nød til at fortælle til dem der ikke har læst mit andet emne, om min meget gode klasse kammerart og jeg som...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. mar 2014
Visninger:
888
Skille sig af med hestene? (langt) Hej piger.. Det er sådan at jeg pt har nogle store problemer i mit liv. Jeg går på HHX på første år, hvor mine kara...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
1. mar 2014
Visninger:
1.075
Aktion! :D Leg Ja da vi for tiden for rigtig mange opstalder ind og vi får mange nye føl her så bliver vi nød til at sælge nogle heste...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. feb 2014
Visninger:
913
Klar til tilridning? Min hoppe fylder 3 år her d. 26 juni. Hun er på nuværende tidspunkt vant til at have sadel på og bidløst hovedtøj. Hun ...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
28. feb 2014
Visninger:
1.155
Tidlig tilridning? Hej IC-folk :) Jeg havde dyrlæge ude hos min lille hyp for nylig, og vi snakkede om noget, som jeg ikke helt ved, om...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
26. feb 2014
Visninger:
556
Hvad er det?? Hej. Jeg har faktisk lige skrevet med en her inde, som kunne teleparterer - jeg skrev om min hund. Men jeg prøve...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
22. feb 2014
Visninger:
485
Højte :) Nu er det ikke af betydning, men jeg syntes jeg engang læste om at man ca kunne beregne hvor høj føllet ville blive som...
Gruppe Diskussion
Oprettet:
21. feb 2014
Visninger:
402

Annonce