711 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "spore/pisk"
spore & pisk
Er lidt i tvivl om man må ride med både pisk og spore til et springstævne? Håber i kan hjælpe. Tak på forhånd :)
Er lidt i tvivl om man må ride med både pisk og spore til et springstævne? Håber i kan hjælpe. Tak på forhånd :)
Skrevet af: Gissel (y) - 4. maj 2013
spore eller pisk
nu har jeg siddet og kigget lidt på reglementet for dressurstævner og der står at det er frivilligt om man rider med spore eller pisk til stævne, men må man så også ride uden pisk og spore?? altså ti...
nu har jeg siddet og kigget lidt på reglementet for dressurstævner og der står at det er frivilligt om man rider med spore eller pisk til stævne, men må man så også ride uden pisk og spore?? altså ti...
Skrevet af: Team JMF - 21. maj 2015
pisk og spore
er der nogen af jeg der ved hvor i drf s regler om at man ikke må have både spore og pisk med ind på dressur banen står ?? Var nemlig udefor en dommer som undlod at diske en rytter foa at medbringe...
er der nogen af jeg der ved hvor i drf s regler om at man ikke må have både spore og pisk med ind på dressur banen står ?? Var nemlig udefor en dommer som undlod at diske en rytter foa at medbringe...
Skrevet af: * You and me forever!*Cecilie & Piqua & Argento! A - 17. nov 2013
Spar penge på din forsikring
jul 2007
Følger: 162 Følgere: 183 Heste: 7 Emner: 168 Svar: 1.397
sep 2009
Følger: 60 Følgere: 57 Heste: 9 Emner: 119 Svar: 291
du må dog ikke ride med begge dele samtidig
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 5 Emner: 20 Svar: 2.874
Og vi taler om dressur - i spring må du ride med begge dele
spore/pisk