{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Programridning, sjælland {{forumTopicSubject}}

Dressurkursus i Program-ridning på alle plan,
D. 21 og 22 september i samarbejde med Hornsherred rideklub, Kirkevej 20, 3630 Jægerspris

Få hjælp, råd og vejledning af berider Bettina Becker til at forbedre din præstation til stævner.

Vil du have system i din opvarmning, vil du udfordres på hvor du er nu og hvor du vil hen, hvad skal dine mål være og hvilke mu-ligheder for opnåelse af højre karakter til stævner er nogle af de ting du kan opleve til dette dressurkursus og komme vider til stævnerne.
Bettina vil fortælle, undervise og øve program med jer, hvilke ting skal i være opmærksom på, hvad skal forbedres, hvad er je-res styrker og er der ting i skal være specielt opmærksom på.

* Lørdag vil du få 50 min. Undervisning, hvor udgangspunktet er korrekt opvarmning, justering af øvelser ud fra dit valgte pro-gram og generelt undervisning.

• Søndag 20 min. Undervisning i korrekt opvarmning, 10 min. Program gennemridning, 20 min. Undervisning i Justering, tilpasning af programmet.
• Kom gerne i stævnetøj og med flettet hest.

Pris 1.000 kr. for begge dage, incl. Kaffe, the og vand
Medlemmer af HHR 900 kr.

Bettina er uddannet berider i 1988. Hun har reddet hos Gunnar Andersen og Rafael Soto i næsten 20 år.
Bettina underviser på alle plan og alle ekvipager.
En vigtig del af bettinas undervisning er grundridningen, og al-le der har reddet hos Bettina vil kunne genkende hendes positive tilgang til ridningen. Udfordringer hos enten rytter eller hest arbejdes positivt og konstruktivt mod målet, så begge parter får en god oplevelse.
Mål og videruddannelse er også et af Bettinas store positive si-der.

Tilmelding til Heidi 2184 9903

www.hornsherred-rideklub.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Programridning, sjælland
Kommentér på:
Programridning, sjælland

Annonce