292 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Følskue - HJÆLP! Følskue - HJÆLP!

Hej HG smiley

Jeg står og skal have min lille hoppe med på følskue her d. 18 august. Da hendes far er cannavaros er hun blevet tilmeldt: SPRINGBETONEDE FØL TIL OBLIGATORISK BEDØMMELSE

Derefter skal alle: DRESSURBETONEDE FØL TIL OBLIGATORISK BEDØMMELSE

og derefter skal resten af springføllene bedømmes, men nu hvor vi er i en klasse for os selv, bliver der så udtaget et springføl derfra (obligatoriske) og yderligere et springføl (bare springbetonede) fra de andre? Så der bliver udtaget 2 springbetonede hopper og hingste?

Det er første gang jeg udstiller, og tænkte det kunne da være lidt sejere hvis der kun skulle vælges mellem en i vores lille gruppe da hendes chancer for at gå videre derved bliver større smiley

Håber I forstod bare en smule af det.. :i Og skriv da gerne fif til sådan et følskue og om I selv skal med smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Følskue - HJÆLP!
  • #1   1. aug 2013 jeg mener der bliver en vinder af hvert hold og så sidst på dage vil alle vinder gå mod hinanden og så kommer der en enlig vinder, men er ikke sikker

• #2   1. aug 2013 der kan blive udtaget føl fra hvert hold til finalen. i finalen vælges der 2 som går videre til eliteskue og 1 reserve. sådan har det i hvert fald været med dressurføl:-)
    men der er ingen garanti for at der vælges et føl som går videre fra hvert hold.
    spring og dressur kæmper ik mod hinanden heller ik i finalen.

• #3   1. aug 2013 men kan se du har købt en af karina føller, så er helt sikker på det nok skal gå godt smiley

• #4   1. aug 2013 Winnie P: Okay tusinde tak smiley Haha ja, de klare sig sku meget godt hendes føl, så håber da Carisma gør kunsten efter selvom jeg er helt grøn indenfor det hele smiley

Alice c: Ved godt at spring og dessur ikke kæmper mod hinanden. Ville bare vide om jeg skulle blive der til alle dressur føllene og springføllene havde været igennem for at vide om vi har gået videre, eller om det blev valgt en springbetonede hoppe direkte fra det obligatoriske, for så var der ikke så mange konkurrenter smiley

Tak for svar smiley Nu er jeg ved at være klar! smiley

Kommentér på:
Følskue - HJÆLP!

Annonce