Følskue - HJÆLP! Følskue - HJÆLP!
Hej HG
Jeg står og skal have min lille hoppe med på følskue her d. 18 august. Da hendes far er cannavaros er hun blevet tilmeldt: SPRINGBETONEDE FØL TIL OBLIGATORISK BEDØMMELSE
Derefter skal alle: DRESSURBETONEDE FØL TIL OBLIGATORISK BEDØMMELSE
og derefter skal resten af springføllene bedømmes, men nu hvor vi er i en klasse for os selv, bliver der så udtaget et springføl derfra (obligatoriske) og yderligere et springføl (bare springbetonede) fra de andre? Så der bliver udtaget 2 springbetonede hopper og hingste?
Det er første gang jeg udstiller, og tænkte det kunne da være lidt sejere hvis der kun skulle vælges mellem en i vores lille gruppe da hendes chancer for at gå videre derved bliver større
Håber I forstod bare en smule af det.. :i Og skriv da gerne fif til sådan et følskue og om I selv skal med
jul 2005
Følger: 105 Følgere: 100 Heste: 4 Emner: 352 Svar: 1.923
jun 2008
Følger: 53 Følgere: 51 Heste: 12 Emner: 9 Svar: 91
men der er ingen garanti for at der vælges et føl som går videre fra hvert hold.
spring og dressur kæmper ik mod hinanden heller ik i finalen.
jul 2005
Følger: 105 Følgere: 100 Heste: 4 Emner: 352 Svar: 1.923
nov 2008
Følger: 48 Følgere: 47 Heste: 3 Emner: 56 Svar: 480
Alice c: Ved godt at spring og dessur ikke kæmper mod hinanden. Ville bare vide om jeg skulle blive der til alle dressur føllene og springføllene havde været igennem for at vide om vi har gået videre, eller om det blev valgt en springbetonede hoppe direkte fra det obligatoriske, for så var der ikke så mange konkurrenter
Tak for svar
Følskue - HJÆLP!